Šie dešimt įkvepiančių Baltijos valstybių verslininkų kuria įmones ir daro poveikį įvairiose verslo srityse, įskaitant madas, finansus, programų bandymus, interneto plėtrą, vartojimo paskolas, transportą ir kita, „Forbes“ svetainėje rašo T. Laurinavičius.

Daumantas Dvilinskas, 27 m., Lietuva

Daumantas Dvilinskas yra vienas iš „TransferGo“ įkūrėjų ir jos generalinis direktorius. Tai įmonė, siūlanti naujas tendencijas ir galimybes tarptautinių pinigų pervedimų srityje. Šiuo metu ji savo veiklą vykdo daugiau kaip 40 šalių ir turi daugiau kaip 100 tūkst. klientų. „TransferGo“ turi du biurus – Vilniuje ir Londone, kur dirba 40 darbuotojų.

Įmonė trokšta plėstis visame pasaulyje ir tai yra įgyvendinama, nes D. Dvilinskas tikrai veda „TransferGo“ į naujas verslo aukštumas. SWIFT startuolių konkurse „Innotribe Startup Challenged“ „TransferGo“ pateko tarp penkių Europos finalistų, o „Nordic Business Report“ D. Dvilinską išrinko į jaunųjų verslo lyderių trisdešimtuką.

Milda Mitkutė, 30 m., Lietuva

Milda Mitkutė yra viena iš „Vinted“ įkūrėjų ir rinkodaros vadovė. „Vinted“ yra pasaulinė drabužių pirkimo ir pardavimo platforma ir didžiausias Lietuvos startuolis, neseniai pelnęs 27 mln. eurų investicijų.

„Vinted“ svetainė gimė 2008 metais, kai pačiai Mildai iškilo problema, ką apsirengti: spinta pilna drabužių, bet vilktis vis tiek nėra kuo. Dabar šį dalijimosi madomis ir idėjomis tinklalapį remia Europos ir Amerikos fondai. Jo apyvarta siekia 150 mln. dolerių, bet iki 2020 metų kūrėjai trokšta padidinti ją keturis kartus.

Edmundas Balčikonis, 29 m., Lietuva

Edmundas Balčikonis yra įkūręs ir vadovauja startuoliui „TrackDuck“ – vizualiniam grįžtamojo ryšio įrankiui, kuris skirtas interneto svetainių dizaineriams ir kūrėjams. Edmundas, dar žinomas kaip Eddy, yra vienas aktyviausių Lietuvos startuolių bendruomenės ambasadorių. Sekti Edmundo pavyzdžiu verta dėl niekada neišsenkančių pozityvių ir drąsinančių istorijų bei išteklių, kuriuos jis kuria ir kuriais dalijasi. Neseniai jis įkūrė platformą #OutsourceLithuania, kuri padeda rasti elitines informacinių technologijų įmones ir technologijų talentus jūsų projektams.

Matas Jakutis, 23 m., Lietuva

Matas Jakutis kartu su savo broliu Danieliumi įkūrė „Filipo Loreti“ – laikrodžių prekės ženklą, įkvėptą Italijos grožio. Neseniai surengta jo kampanija iš 6090 rėmėjų surinko 926 960 eurų ir tapo dosniausiai paremtu projektu per masinio finansavimo istoriją.

Tai, ką „Warby Parker“ padarė su akiniais, o „Everlane“ – su drabužiais, „Filippo Loreti“ daro su prabangių laikrodžių pramone. „Filippo Loreti“ peršoka didmeninės prekybos, platintojų ir mažmeninės prekybos mokesčius ir riboto kiekius prabangius itališkus laikrodžius, kainuojančius daugiau kaip 1000 eurų, siūlo už mažiau kaip 150 eurų. Matas yra vienas jauniausių verslininkų šiame sąraše, bet turi didelių ambicijų tapti prieinamų prabangių laikrodžių nišos lyderiu.

Matiss Ansviesulis, 28 m., Latvija

Matiss Ansviesulis yra vartojimo paskolų bendrovės „Creamfinance“, veikiančios visoje Europoje, vienas iš įkūrėjų ir generalinis vadovas. Pabaigęs studijas Lankasterio universiteto Vadybos mokykloje ir padirbęs bendrovėje „JP Morgan“ Londone, M. Ansviesulis 2012 metais su savo geriausiu draugu įkūrė įmonę „Creamfinance“ – inovatyvią, duomenimis grįstą vartojimo paskolų bendrovę.

Matiss yra jaunas, sėkmingai dirbantis verslininkas, besidomintis savęs ugdymu ir tobulėjimu. Jis atvirai dalijasi savo idėjomis ir aprašo savo pasiekimus bei iššūkius savo tinklaraštyje, kuriuo siekia per verslo sritį įkvėpti žmones.

Sabine Sipunova, 24 m., Latvija

Sabine Sipunova įkūrė ir vadovauja programų bendrovei „Sorry as a Service“, kuri padeda įmonėms per elektroninį paštą atsiprašyti ir nustebinti savo klientus.

Sabine, prieš tai dirbusi rizikos fondo analitike, pardavimų analitike ir įkūrusi socialinės žiniasklaidos agentūrą, įsteigė „Sorry as a Service“, kad padėtų bendrovėms rasti asmenišką prieigą prie klientų per suasmenintus ir fiziškai apčiuopiamus siurprizus. Įsivaizduokite, kad su tris dienas vėluojančiu užsakymu iš karto gaunate šokolado plytelę su atsiprašymo rašteliu. „Sorry as a Service“ siekia sulieti skaitmeninę ir fizinę patirtį į viena.

Maris Dagis, 33 m., Latvija

Maris Dagis yra skaitmeninio turinio pardavimų platformos „Sellfy“ vienas iš įkūrėjų ir jos vadovas. Maris įkūrė „Sellfy“, kad skaitmeninio turinio leidėjai (elektroninių knygų autoriai, muzikantai, programų kūrėjai ir kt.) galėtų tiesiogiai pardavinėti savo produktus pirkėjams ir išvengtų parduotuvių mokesčių, sudarančių 30 – 70 proc. pajamų.

Mario vadovaujama „Sellfy“, kuria pasitiki daugiau kaip 100 tūkst. rašytojų, dizainerių, režisierių ir kitų nepriklausomų kūrėjų, nerodo jokių lėtėjimo ženklų ir toliau padės kūrėjams pasiekti platesnį pirkėjų ratą.

Kristel Viidik, 26 m., Estija

Kristel Viidik yra „Testlio“ – bandymų valdymo paslaugų ir bandomųjų atvejų valdymo įrankio, skirto komandoms, kurios leidžia produktus milijonams vartotojų – įkūrėja ir vadovė. Trejus metus dirbusi programų bandymų srityje, Kristel ir Mario Kruustukas 2012 metais įkūrė „Testlio“, kad tokioms bendrovėms kaip „Microsoft“ padėtų greičiau, patikimiau ir lengviau išleisti savo produktus.

2013 metais „Testlio“ laimėjo didžiausią pasaulyje hakatoną „Angelhack“ ir parsivežė namo 25 tūkst. dolerių, taip pat buvo priimta į „Techstars“ pirmąją klasę Ostine. Surinkusi 1 mln. dolerių lėšų, „Testlio“ šiuo metu plečia savo komandą.

Vladimiras Funtikovas, 28 m., Estija

Vladimiras Funtikovas yra Taline įsikūrusios nepriklausomos žaidimų kūrėjos ir leidėjos „Creative Mobile“ vadovas ir vienas iš steigėjų. „Creative Mobile“ turi daugiau kaip 250 mln. žaidėjų. Vladimiras padėjo bendrovei išaugti iki didelės žaidimų studijos, kuri šiuo metu figūruoja „Android“ ir „IOS“ žaidimų sąrašų viršuje.

Vladimiras taip pat yra „Gamefounders“ – pirmojo žaidimų startuolių inkubatoriaus Europoje, dabar aktyviai dirbančio Azijoje – mentorius ir investuotojas. Jis dažnai sako kalbas per tarptautinius žaidimų ir verslo renginius, įskaitant „Casual Connect“, „ChinaJoy“, „Nordic Business Forum“, MGF, „PG Connects“, „White Nights“, „AppsWorld“ ir kt.

Markusas Villigas, 22 m., Estija

Markusas Villigas yra „Taxify“ – antrosios pagal dydį taksi iškvietimo ir pavežėjimo paslaugų programėlės po „Uber“ – įkūrėjas ir vadovas. „Taxify“ iš tokių tarptautinių investuotojų kaip „Skype“, „Pipedrive“, „Adcash“, „Rubylight“, „TMT Investments“ ir kitų yra gavusi 1,5 mln. dolerių investicijų.
„Taxify“, kurios biuras yra Taline, sparčiai plečiasi į kaimynines šalis ir šiuo metu veikia 14 miestų dešimtyje šalių ir planuoja apimti dar keletą Europos valstybių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)