Laikraštis „Izvestija“ rašo, kad didės amerikietiškų šokoladukų, japoniškų sauskelnių ir vaikų maisto, taip pat rusiškų kremų kainos, praneša lenta.ru.

Pavyzdžiui, užsienio prekybos bendrovė „Foodline“ klientams pranešė, kad šokoladiniai batonėliai „Mars“, „Snickers“, „Milky Way“, „Bounty“, „Dove“ ir „Korkunov“ brangs iki 20 proc. Pardavimo kainos didėjimą lėmė žaliavų, ypač riešutų, kakavos ir kokosų, brangimas.

Kompanija „Pervoje rešenije“, kuri gamina serijos „Recepty babuški Agafji“ produktus, žada iki 35 proc. branginti veidui skirtus kremus, skystą muilą, dantų miltelius ir kitas šios serijos prekes.
Visos bendrovės savo sprendimą aiškina „sparčia rublio devalvacija“ ir importuojamų komponentų brangimu.

Pastebima ir priešinga tendencija. Sausio mėnesį tiekėjai paskelbė, kad siekiant išvengti pardavimų sumažėjimo, yra pasirengę nedidinti kainų devalvacijos fone.

Tą patį mėnesį buvo parengta Rusijos gyventojų vartotojų pasitikėjimo apžvalga „Ivanovo vartojimo indeksas“, kurį ruošia „Sberbank CIB“, pagal kurią dalis Rusijos piliečių, perėjusių prie pigesnių prekių, ketvirtą 2015 m. ketvirtį pasiekė rekordinį dydį – 70 procentų. Prekes su nuolaida dažniau ir didesniais kiekiais perkančiųjų dalis nuo 50 proc. antrąjį 2015 m. ketvirtyje išaugo iki 59 procentų ketvirtąjį ketvirtį.

Pernai gruodį buvo pranešta, kad dauguma Rusijos gyventojų dėl kainų augimo yra priversti apriboti savo išlaidas prekėms ir paslaugoms. 37 proc. Nacionalinės finansinių tyrimų agentūros respondentų teigė, kad kainų augimas jiems turėjo esminės įtakos ir jie buvo priversti riboti savo išlaidas maistui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (700)