Pirmuosius trukdžius šios sistemos naudotojai pastebėjo dar praėjusio penktadienio vakarą. Susimokėti už prekes ir paslaugas jie esą negalėjo ir visą savaitgalį.

Tačiau „Paysera“ sistemą plėtojančios bendrovės „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika tvirtino, kad trukdžiai užfiksuoti tik pirmadienį ryte.

Vis dėlto jis negalėjo atsakyti, kokios gedimo priežastys ir kada jie bus pašalinti.

„Gedimas atsirado ne penktadienį, o pirmadienį 8:45 val. Gedimas yra duomenų masyve, kuris veikia tik iš dalies. Savaitgalį viskas veikė be jokių sutrikimų. Yra keli scenarijai kaip bus atstatoma veikla, bet tai gali užtrukti ir kelias valandas“, – DELFI sakė direktorius.

Nežinodamas gedimo priežasties jis negalėjo pasakyti ir per kiek laiko jis bus ištaisytas.

Paklaustas, ką daryti paslaugomis negalintiems pasinaudoti klientams, jis siūlė mėginti tai padaryti vėliau: „Siūlyčiau grįžti po pusvalandžio, manau, kad viskas veiks“.

Mėgindama konkuruoti su šalies bankais praėjusių metų lapkritį „Paysera“ klientams pasiūlė įsigyti mokėjimo korteles „Visa“.

Anksčiau „Paysera“ pranešė turinti apie 50 tūkst. aktyvių klientų. Tikimasi, kad bent trečdalis pasinaudos galimybe turėti naują mokėjimo kortelę. Iš viso užsiregistravusių vartotojų bendrovė turi apie 200 tūkst.

Pirmadienį apie 12 val. dienos K. Noreika informavo, kad gedimai pašalinti.

„Dabar renkame informaciją, kas buvo nutikę. Kažkas su duomenų masyvu buvo ne taip. Tačiau duomenys neprarasti“, – patikino direktorius.

Jis abejojo, ar kokius nors gedimus klientai pastebėjo penktadienį. Savaitgaliais iki 20 val. dirbantis bendrovės klientų aptarnavimo centras esą neregistravo jokių nusiskundimų.