"Pardavimų augimą lėmė ne tik palanki situacija rinkoje, bet ir geras įmonės vardas, maksimalus dėmesys klientų poreikiams, investicijos į aukštą produkto kokybę", - sakė "Vilkmos" generalinė direktorė Eglė Gruodienė.

Įmonės pranešime spaudai teigiama, kad ji rinkodaros veikloje siekia pritraukti ir išlaikyti garsiems prekės ženklams atstovaujančius pirkėjus - "Faconnable", "Eton", "Marks & Spencer" ir kitus, kuriems labai svarbu turėti patikimus tiekėjus ir partnerius.

Anot "Vilkmos" rinkodaros direktorės Giedrės Plačiakytės, bendrovės kaip patikimos tiekėjos reputacija padeda bendradarbiauti ir su Jungtinės Karalystės prekybos tinklais bei Jermyn gatvės Londone, kurioje įsikūrusios prestižinių marškinių parduotuvės "Thomas Pink", "Charles Tywritt", prekybininkais.

Šiais metais "Vilkma" pradėjo dirbti su dviem naujais, gerai žinomų prekės ženklų atstovais - "Burberry" ir "Ted Baker".

Vyriškais marškiniais su "Burberry" ženklu prekiauja prestižinės parduotuvės visame pasaulyje, o "Ted Baker" - vienas įdomiausių Jungtinės Karalystės dizainerių prekių ženklų.

"Vilkma" per šiuos metus planuoja pasiūti beveik 1 mln. aukštos kokybės vyriškų marškinių ir pasiekti 17,8 mln. litų pardavimus - 17,1 proc. didesnius nei pernai.

2004-aisiais įmonė pardavė produkcijos už 15,334 mln. litų - 21,6 proc. daugiau negu 2003 metais (12,61 mln. litų). Pernai "Vilkma" uždirbo 128 tūkst. litų audituoto grynojo pelno, užpernai - 135 tūkst. litų.

Pagrindiniai "Vilkmos" akcininkai - Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas, valdantis 49 proc. akcijų, bei fondas "Scandinavian Baltic Development" (43,37 proc.). Šis likviduojamas fondas ieško pirkėjo valdomam "Vilkmos" akcijų paketui.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją