Bendrovės pranešime žiniasklaidai pranešama, kad ketvirčio EBITDA rezultatas buvo geriausias per dvejus metus – EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, padidėjo 13,9 proc. ir sudarė 22,4 mln. eurų, o EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, paskutinį ketvirtį per metus padidėjo nuo 36,8 iki 41,4 proc.

Stiprūs ketvirčio rezultatai nulėmė, kad tris iš keturių ketvirčių augusios bendrosios pajamos per metus padidėjo 1,1 proc. pasiekdamos 204,6 mln. eurų. Tai pirmas kartas nuo 2012 metų, kuomet fiksuojamas metinis bendrųjų pajamų augimas.

Metinė EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, sudarė 80,8 mln. eurų ir buvo 2,9 proc. mažesnė palyginti su 2014 m. (83,1 mln. eurų). Atitinkamai metinė EBITDA marža (neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų) siekė 39,5 proc. (2014 m. – 41,1 proc.).

„Metinių pajamų augimas ir išaugę paskutinio ketvirčio pelningumo rodikliai yra dėmesio klientams rezultatas. Šie rodikliai taip pat atspindi pastangas, skirtas pagrindinės veiklos išgryninimui ir efektyvinimui. Tikslingai pasirinkę naujos kartos telekomunikacijų paslaugų kūrimo kelią, mažiname takoskyrą tarp technologijų, didiname kokybiško turinio pasiūlą ir ieškome sprendimų, kaip patogiai naudotis išmaniomis technologijomis. Suprantame, kad šiandien klientams reikia net tik infrastruktūros ir įrangos, bet visų pirma jų poreikius atitinkančių paslaugų ir sprendimų“, – sakė „Teo“ vadovas Kęstutis Šliužas.

Visus 2015 metus tęsėsi išmaniosios televizijos (IPTV) ir plačiajuosčio interneto klientų skaičiaus augimas. Per praėjusių metų ketvirtąjį ketvirtį rekordiškai augęs „Teo“ išmaniosios televizijos (IPTV) vartotojų skaičius lėmė, kad per 2015 m. IPTV vartotojų skaičius išaugo beveik ketvirtadaliu (23,9 proc.) ir pasiekė 163 tūkstančius. Plačiajuosčio interneto vartotojų skaičius per metus išaugo 5,5 proc., o bendras plačiajuosčio interneto prieigų skaičius pasiekė 391 tūkstantį.

2015 m. kintantis paslaugų krepšelis užtikrino teigiamą pajamų dinamiką. Stabilus pajamų iš interneto, TV ir IT paslaugų augimas kompensavo mažėjančias pajamas iš mažmeninės balso telefonijos. Pajamos iš verslo klientams teikiamų IT paslaugų bei IT įrangos pardavimo per metus padidėjo 8,9 proc., o pajamos iš įrangos pardavimo gyventojams per metus išaugo net 2,4 karto. Tai lėmė, kad bendrovės pajamų iš ne balso telefonijos paslaugų dalis padidėjo iki 63,9 proc., o iš balso – sumažėjo iki 36,1 procento.

Plėtodama savo verslą 2015 metais „Teo“ toliau investavo į naujos kartos šviesolaidinio tinklo plėtrą ir metų pabaigoje jau 70 proc. (854 tūkst.) Lietuvos namų ūkių galėjo naudotis spartaus plačiajuosčio ryšio paslaugomis. Iš viso investicijoms į tinklo ir IT sistemų atnaujinimą bei plėtrą skirta 34,6 mln. eurų, t. y. 15,7 proc. daugiau nei 2014 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)