„Volkswagen“ koncerną drebina didžiausia krizė per visą jo istoriją. JAV priežiūros institucijos nustatė, kad VW montavo į savo gaminamus automobilius įrangą, kuri išjungdavo emisijų kontrolės mechanizmą, kai automobilis buvo testuojamas. Apie 11 mln. automobilių visame pasaulyje turėjo tokią įrangą.

Bendra Europos automobilių rinka pernai, palyginti su 2014-aisiais, išaugo 6,3 proc., per metus buvo parduota 13,7 mln. automobilių, praneša „EUbusiness“, remdamasis Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA).

Renault“ savo pardavimus padidino 9,2 proc., o jos varžovė „PSA Peugeot Citroen“ - 6,2 proc. „Renault“ akcijos ketvirtadienį atpigo 10 proc. po to, kai Prancūzijos kovos su sukčiavimu nacionalinės agentūros atstovai atliko patikras „Renault“ gamyklose Prancūzijoje.

Anot automobilių gamintojos darbuotojų profsąjungos, tokie veiksmai gali būti susiję su kilusias įtarimais dėl galimai klastojamų duomenų apie kenksmingųjų medžiagų kiekius automobilių išmetamosiose dujose. Nors pareigūnai nenustatė jokios duomenis klastojančios programinės įrangos „Renault“ automobiliuose, investuotojai po VW „dyzelinio“ skandalo į tokias naujienas reaguoja nervingai.

Bendrovės „Daimler“ automobilių pardavimai pernai padidėjo 17,7 proc., o „Fiat-Chrysler“: - 13,6 procento.

ACEA pateikia visų ES narių duomenis, išskyrus Maltą ir tris Europos laisvosios prekybos asociacijos (ELPA) šalis, Islandiją, Norvegiją ir Šveicariją.

Praėjusiais metais automobilių pardavimai ženkliai šoktelėjo Ispanijoje (20,9 proc.) ir Italijoje (15,8 proc.), - tokiems rodikliams įtakos turėjo vyriausybių naudojamos programos, skirtos pirkėjams skatinti. Pardavimai taip pat išaugo ir tokiose didžiosiose rinkose kaip Prancūzijoje (6,8 proc.), Didžiojoje Britanijoje (6,3 proc.) ir Vokietijoje (5,6 proc.), praneša BBC.