Tačiau ir artimiausiu metu tokios informacijos jie nesužinos, mat Konkurencijos taryba nėra priėmusi sprendimo, ar leisti vykdyti šį sandorį. Kai tik bus sutvarkyti formalumai, bankai žada išsamiai ir asmeniškai informuoti kiekvieną klientą.

DELFI skaitytojas pasakojo „Danske Bank“ klientu esantis jau ne vienerius metus – turi paėmęs būsto paskolą, mokėjimo kortelę. Jis sakė girdėjęs, kad šio banko mažmeninės bankininkystės verslas parduotas, tačiau ar dėl to reikėtų ką nors daryti, nežino.

„Gal ir nekreipčiau dėmesio, bet nesinori dėl kokios nors klaidos ne ten, kur reikia, sumokėti periodinę įmoką ir dėl to atsidurti skolininkų sąrašuose. Kartais tenka vieną ar kitą daiktą pirkti lizingu. O jei tapčiau skolininku ir tai matytųsi mano kredito istorijoje, kas žino, kokiomis sąlygomis ir ar iš viso galėčiau tą padaryti“, – sakė vilnietis.

Jis teigė skambinęs į banką, tačiau nieko konkretaus esą neišgirdęs – tik pasakė, kad mokėčiau taip kaip anksčiau ir viskas.

„Aš ir mano draugas turėjome „Visa Gold“ korteles, kurių galiojimo pabaiga – 2015 m. sausis ir 2016 m. vasaris. Bankas atsisakė jų galiojimą pratęsti“, – pasirodžius DELFI publikacijai pasakojo kitas skaitytojas Ernestas.

Jo teigimu, situacija nemaloni: „Viena vertus, kortelių reikia ir skubiai, kita vertus, aš „Danske Bank“ klientas 10 metų, visomis paslaugomis naudojuosi būtent jame ir kai kreipiuosi į kitus bankus, jie arba nelinkę išduoti kortelės, arba įkainiai prastesni, nes tuose bankuose neturiu paslaugų“, – pasakojo klientas.

Jį nuvylė pokalbis su „Swedbank“ atstovais: „Jie sako, tikėtina, kad kai perims mažmeną gal pasiūlys kokių nors išskirtinių sąlygų. Tačiau ką dabar daryti: „Danske Bank“ klientai nebeįdomūs, o „Swedbank“ dar neįdomus...“.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius paaiškino, kad kol nėra gautas Konkurencijos tarybos leidimas, sandoris nėra įsigaliojęs.

„Todėl „Danske Bank” klientams nereikia daryti nieko, jie gali naudotis banko paslaugomis, kaip įprasta. Gavus leidimą visi klientai bus informuoti asmeniškai – laiškais, el. laiškais, interneto banko žinutėmis. Informacijos jie taip pat galės rasti abiejų bankų interneto svetainėse“, – tikino S. Abraškevčius.

Jis žadėjo, kad po to, kai klientai bus oficialiai informuoti, ypatingas dėmesys bus skiriamas jų konsultavimui banko padaliniuose ir telefonu, esą specialistai bus pasiruošę atsakyti į visus klausimus ir suteikti visą reikiamą pagalbą, kad paslaugų perkėlimas būtų sklandus ir patogus.

„Paslaugų perkėlimas į „Swedbank“ klientams nieko nekainuos. Paskolų ir indėlių palūkanų normos išliks tokios pat, kokios numatytos sutartyse. „Swedbank“ taip pat numato pateikti „Danske Bank“ klientams individualų pasiūlymą, kuris leistų banko kasdienėmis paslaugomis naudotis palankiomis sąlygomis“, – sakė S. Abraškevičius.

Konkurencijos taryba informavo, kad pranešimą apie sandorį gavo praėjusių metų gruodžio 1 d. „Pranešimą apie koncentraciją taryba turi išnagrinėti per 4 mėn. Tiesa, ji taip pat turi galimybę prireikus pratęsti pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą dar vienam mėnesiui. Neprobleminius pranešimus dėl konkurencijos taryba paprastai išnagrinėja ir leidimą duoda per 1 mėnesį“, – paaiškino Konkurencijos tarybos Komunikacijos skyriaus vedėja Viktorija Urbonavičiūtė.

„Danske Bank” apie sutartis su „Swedbank” dėl mažmeninės bankininkystės verslo pardavimo pranešė 2015 m. rugsėjo 23 d. Sandoris turėtų apimti banko mažmeninės bankininkystės klientų sąskaitas, indėlius, paskolas, mokėjimo korteles ir vertybinius popierius.

Paslaugomis, kurių teikimą numatyta perleisti „Swedbank“, Lietuvoje naudojasi apie 120 tūkst. privačių klientų. Perleidžiamo paskolų portfelio dydis Lietuvoje yra apie 525 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)