Į redakciją kreipėsi skaitytojai, kuriems nei per elektroninę bankininkystę, nei per „Sodros“ ir Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) interneto puslapius nepavyko sumokėti socialinio draudimo įmokų ir mokesčių.

„Sodros“ ir VMI atstovai patvirtino, kad pirmadienį sulaukė kiek daugiau nei įprastai klientų skambučių dėl to, kad bankai atmeta mokėjimo nurodymus į jų įstaigas. Dažniausiai klientai klausė, kaip atliekant mokėjimą nurodyti papildomą informaciją, tai yra, kaip užpildyti laukelį, kuris anksčiau buvo vadinamas „mokėjimo paskirtimi“.

Keli gerai informuoti šaltiniai DELFI neoficialiai teigė, kad trukdžių priežastis – jų informacinių sistemų neparuošimas pereiti prie vieningos mokėjimų sistemos SEPA. Tačiau bankai įvardija naują privalomojo sveikatos draudimo (PSD) mokėjimo tvarką ir didesnį elektroninės bankininkystės klientų srautą.

„Nuo 2016 m. sausio 1 d. privalomojo sveikatos draudimo įmokas pradeda administruoti „Sodra“, iki tol tai darė VMI. Todėl atsiranda pokyčių, susijusių su įmokų kodais. Dalis jų buvo panaikinta, o dalis keičiasi priklausomai nuo laikotarpio, už kurį mokama įmoka“, – komentavo „Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius.

„Šie techniniai nesklandumai buvo pašalinti pirmos banko darbo dienos rytą. Jie nebuvo susiję su perėjimu prie bendros mokėjimų eurais erdvės SEPA. Atsiprašome klientų už nepatogumus, šiuo metu pervesti minėtoms institucijoms lėšas pagal visus įmokų kodus galima netrukdomai“, – paaiškino SEB atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.

„Šiandien ryte buvo kelis kartus išaugęs besijungiančių prie interneto banko klientų skaičių, todėl jis veikė lėčiau nei įprastai. Šiuo metu interneto bankas veikia be trukdžių“, – informavo DNB atstovė Rasa Petruškevičiūtė.

„Šiaulių banko internetinės bankininkystės sistema „SB linija“ veikė visą šią dieną, tačiau pirmoje jos pusėje dėl neįprastai didelio naudotojų skaičiaus jos sparta ir prisijungimo procesas buvo sulėtėję. Šiuo metu sistema veikia sklandžiai – be trukdžių ir įprasta sparta, klientai gali be problemų atlikti reikiamus pervedimus“, – tvirtino Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė.

Medicinos banko Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus viršininkė Daiva Patalauskienė taip pat patvirtino, kad keli šio banko klientai negalėjo atlikti pavedimo. „Tačiau visi nesklandumai operatyviai šalinami ir tikimės klientų supratingumo“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (69)