Kelionių organizatoriaus „Novaturo“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Zapkutė teigė, kad kol kas vertinti naujo žaidėjo perspektyvas rinkoje per anksti.

Dovilė Zapkutė

„Užsakomųjų skrydžių veikla tik iš pirmo žvilgsnio atrodo nereikalaujanti ypatingų kompetencijų. Kai kam atrodo, kad užtenka tik susiplanuoti norimą aptarnauti klientų skaičių. Bet, kaip rodo paskutiniai rinkoje įvykę bankrotai, dažnai tai ir būna pati didžiausia klaida. Todėl vertinti bendrovės galimybes, kuri dar neturi organizatoriaus pažymėjimo būtų labai neatsakinga“, - komentavo ji.

Primename, kad „Kidy Tour“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis teigia, kad bendrovė licenciją vykdyti kelionių organizatoriaus veiklą iš Valstybinio turizmo departamento tikisi gauti greitu metu. Skrydžius į Turkiją planuojama pradėti nuo kovo.

Gvidas Aukštuolis

„Informacija apie naują įmonę ir jos planuojamą veiklą pateikiama labai ribotai. Kaip visuomet – įvertins klientai, kurie paskutiniu metu ypatingai atidžiai renkasi kelionių organizatorių ne tik pagal kainą, bet ir įmonės patikimumą, kapitalo kilmę, reputaciją ir pan.“, - apie naujo konkurento rinkoje atsiradimą kalbėjo „Novaturo“ atstovė.

„Kidy Tour“, pristatydami visuomenei savo produktą, skelbė, kad klientus vilios geru kainos ir kokybės santykiu. Pranešta, kad kelionės Antalijoje bus organizuojamos bendradarbiaujant su viešbučių tinklu „Eftalia“, kurio viešbučiuose vaikai iki 16 metų kartu su šeima galės apsistoti nemokamai.

„Naujojo operatoriaus pasirinktas strateginis partneris, viešbučių tinklas „Eftalia“ jau yra žinomas Lietuvos rinkoje, bet praėjusiais metais nutraukėme su jais bendradarbiavimą, nes jų siūlomos paslaugos toli gražu neatitiko klientų lūkesčių, visų pirma, organizuojant darbą. Labai dažnai buvo užrezervuojamos vietos daugiau klientų, nei yra vietų, dėl galimybės, kad dalis jų nepasinaudos paslauga (angl. overbooking), - konkurento pasirinkimą komentavo D. Zapkutė. - Taip pat turime žinių, kad vienintelė Turkijos agentūra, kuri su šiuo viešbučiu pasirašinėja sutartis Lietuvai yra jau bankrutavusios bendrovės „Fresh travel“ partneriai. Jei taip yra iš tiesų, kas gali paneigti, kad šioje komandoje nebus darbuotojų, kurie dirbo prie šio trumpalaikio projekto“.

Spaudos konferencijoje „Kidy Tour“ atstovai taip pat pabrėžė, kad vos pradėjus sklisti informacijai apie naujo kelionių organizatoriaus atsiradimą Lietuvos rinkoje, vienas iš pagrindinių konkurentų („Tez Tour“ ir „Novaturas“ - red.) iškart paskelbė apie akciją kelionėms į Turkiją.

Tačiau šiuo klausimu D. Zapkutė taip pat nemato nieko keisto.

„Kitiems metams naujojo operatoriaus planuojama siūlyti lankstesnė kainų politika šeimoms ir vaikams yra labiau visos Turkijos kitų metų išskirtinumas prie dabartinės geopolitinės situacijos, nei vieno operatoriaus sprendimas“, - komentavo ji.

„Kidy Tour“ per pirmus savo veiklos metus žada aptarnauti apie 20 tūkst. klientų.

Nacionalinės turizmo verslo asociacijos (NTVA) prezidentė Žydrė Gavelienė portalui DELFI jau anksčiau teigė, kad kiekvieno naujo žaidėjo atėjimas į rinką yra teigiamas žingsnis.

Žydrė Gavelienė

„Kuo didesnė konkurencija, tuo labiau laimi vartotojas. Ir konkurencija bus skatinama ne tik kainos lygmeniu, bet ir kokybėje: ką gali pasiūlyti“, - šnekėjo ji.

Pasak Ž. Gavelienės, kalbant apie poilsines keliones į Turkiją, rinkoje be kelionių organizatorių „Novaturo“ ir „Tez Tour“ Lietuvoje dar veikia ir „Turkish Airlines“ skrydžių bendrovė, kuri taip pat skraidina į minėtą šalį.

Dėl esamos konkurencijos „Avia Solution Group“ sprendimą organizuoti keliones turizmo rinkos atstovė vertina kaip drąsų.

„Vis dėlto, manau, kad verslininkai įsivertino savo patirtį ir galimybes, nors didelių kainų mes paskutinį sezoną nematėme“, - pridėjo ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (117)