JAV žurnalas „Forbes“ skaitytojams pristato startuolį: Justas Janauskas kartu su 29 m. Milda Mitkute įkūrė „Vinted.com“ – per šį tinklalapį parduodami padėvėti drabužiai.

Svetainėje yra forumas, kuriame paauglės ir kiek vyresnės prašo patarimų mados klausimais, kalbasi apie popkultūrą ir vaikinus.

Kaip rašo forbes.com, „Vinted.com“ sumanytojai – J. Janauskas ir M. Mitkutė, o veikloje dalyvaujanti žvaigždė – Che Pope, reperis, Kanye Westui priklausančios įrašų kompanijos „G.O.O.D. Music“ vadovas.

Pasak leidinio, K. Westas su „Vinted.com“ neturi nieko bendro, o Che Pope turi. Jis – „Grammy“ apdovanojimo laimėtojas, prodiusavo K. Westo albumą „Bound-2“. Jis taip pat bendrauja su daugybe muzikantų, ieškančių, kur parduoti įvairias prekes.

Che Pope ir jo kolega, „Vinted.com“ investuotojas Karlas Karlssonas iš Niujorko „Insight Venture Partners“ mano, kad septynerius metus veikianti lietuviška įmonė turi perspektyvų ir galbūt gali padėti parduoti kokį naują muzikos talentą.

„Investuoju ne pinigus, o laiką, man tai lygiai tas pats, – sako Che Pope. – Jei kažkam skiriu laiko, tikiu to potencialu.“

M. Mitkutės žavesio ir J. Janausko pasitikėjimo nepakanka. Pasaulyje nestinga žavių jaunų moterų ir sumanių vyrų.

Justas Janauskas

Jie abu patinka Che Pope, tačiau labiausiai jam patinka „Vinted“, kaip platforma reklamuoti Holivudo stiliaus pramogas.

Ar tai būtų filmas, kuriame vaidina draugas reperis, ar jaunas menininkas, Che Pope stengiasi jį pareklamuoti per „Vinted“.

„Mano auditorija – 14–24 m. amžiaus žiūrovai, daugiausia – moterys, – teigė Che Pope interviu „Forbes“ spalio 10 d. – „Vinted“ siekiama rinka yra mano siekiama rinka, (svetainės su užsiregistravusiais) 10 mln. vartotojų neįmanoma ignoruoti. Jie – jau aštuoniose šalyse. Manau, jų galėtų dvigubai padaugėti.“

„Vinted“ dabar yra geidžiama reklamos platforma.

„Pažįstu Che daugiau nei 15 metų, – sako K. Karlssonas. – Jis – puiki pora „Vinted“. Che Pope susipažino su „Vinted duetu renginyje „Vinted Fest“. Na o J. Janauskas susipažino su m. Mitkute vakarėlyje. Iš pradžių jis padėjo jai kurti tinklalapį, dirbo su šiuo projektu dalį dienos iš namų. Greitai jis suprato, kad M. Mitkutė turi savo rankose tikrą verslą.

K. Karlssonas tiki, kad „Vinted“ laukia didelė sėkmė. „Manau, jis galėtų būti „eBay“ – 3,70 proc. merginoms, – teigė Che Pope. Jis nusiteikęs padėti „Vinted“ – atvesti į šią interneto bendruomenę daugiau moterų ir pasidarbuoti reklamos labui.

Į prieš septynerius metus įkurtą „Vinted“ įplaukė jau 60 mln. dolerių. M. Mitkutės idėja, kuria ji ėmė gyventi būdama 22 metų, dabar virto viena sėkmingiausių naujoviškų kompanijų ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse.

DELFI primena, kad praėjusią savaitę į „Vinted“ investavo viena didžiausių Vokietijos „Hubert Burda Media“ grupė kartu su „Accel Partners“ ir „Insight Venture Partners“. Gautus pinigus „Vinted“ panaudos plėtrai į naujas užsienio rinkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)