Į įmonę investavo viena didžiausių Vokietijos „Hubert Burda Media“ grupė kartu su „Accel Partners“ ir „Insight Venture Partners“. Gautus pinigus „Vinted“ panaudos plėtrai į naujas užsienio rinkas.

Pranešime rašoma, kad nauja investicija padidino nuo 2013 m. „Vinted“ pritraukto rizikos kapitalo sumą iki 55,5 milijonų eurų. Įmonė žada panaudoti naujus finansinius išteklius plėtrai už Europos ir JAV ribų. Didindama savo inovatyvių prekybos ir mainų platformų narių skaičių ji ir toliau skatins atsakingą vartojimą. „Vinted“, naudodami „Android“ ir „iOS“ įrenginiams skirtas programėlės bei tinklalapį „Vinted“ nariai prekiauja ir aktyviai bendrauja tarpusavyje. Kai kuriose rinkose įmonė plečia asortimentą įtraukdama interjero dekoravimui skirtų prekių.

Lietuvių drabužių mainų portalas „Vinted“ nėra pasaka, tai realus, veikiantis projektas, įkurtas tolimame Vilniaus mieste, rašo „Forbes“.

Projektą sugalvojo Milda Mitkutė, kuri yra įmonės bendraįkurėja kartu su verslo partneriu Justu Janausku. Bendrovė jau pritraukė 40 mln. dolerių (apytikriai 36,6 mln. EUR) per du rizikos kapitalo ciklus ir ką tik gavo dar 27 mln. dolerių (apytikriai 24,7 mln. EUR) plėtros kapitalo.

Didžiąją dalį pastarosios sumos skyrė vokiečių milijardierius Hubertas Burda ir jo žiniasklaidos imperija.

Justas Janauskas
„Hubert Burda Media“ įmonių grupė yra idealus partneris mūsų tarptautiniam augimui, – sakė „Vinted“ vadovas Justas Janauskas. – „Burda“ gyvenimo būdo žiniasklaidos ir virtualių bendruomenių auginimo patirtis taps stipriu pagrindu naujam mūsų plėtros etapui, kurį pradėsime 2016 metais.“

Pranešime rašoma, kad „Vinted“ turi išskirtinai aktyvią bendruomenę. Nariai vidutiniškai praleidžia 45 minutes per dieną naudodamiesi „Vinted“ mobiliosiomis programėlėmis ir tinklalapiais. Šis aukštas įsitraukimo rodiklis pelnė įmonei partnerystę su „Facebook“. 2014 m. balandį socialinis tinklas pristatė savo reklamos mobiliosiose programėlėse paslaugą, vienu iš trijų pirmųjų partnerių pasirinkdamas Lietuvos startuolį.

„„Vinted“ verslo modelis yra lengvai replikuojamas ir veiks praktiškai bet kurioje šalyje, – pranešime cituojamas Martinas Weissas, „Hubert Burda Media“ įmonių grupės vykdomasis direktorius. – Esame tikri, kad „Vinted“ bus naudingi mūsų skaitmeninės žiniasklaidos kanalai ir patirtis tarptautinėje žiniasklaidos rinkoje.“

Kaip ir kiti dalijimosi ekonomikos startuoliai, „Vinted“ suteikia savo platformos nariams galimybę užsidirbti iš jiems priklausančių daiktų, arba sutaupyti perkant naujus. 11 milijonų „Vinted“ narių 8 šalyse apsipirkdami gali rinktis iš 20 milijonų platformoje parduodamų daiktų. Kasmet „Vinted“ nariai parduoda daiktų už daugiau nei 100 milijonų eurų.

„Nuo pat pirmos mūsų investicijos 2013 metais, „Vinted“ demonstruoja stiprų augimą ir žengia į naujas šalis. Šių metų investicija leis įmonei paspartinti plėtrą ir tapti tikra globalios rinkos lydere“, – pranešime sako Michiel Kotting, partneris iš Londono „Accel“ fondo.

„Insight Venture Partners“ ypač džiaugiasi partneryste su „Burda“ – tai sukuria puikią galimybę pasiekti Vokietijos rinką per stiprius vietos prekių ženklus bei didinti „Vinted“ žinomumą tarptautinėje rinkoje“, – sako Bradley Twohig, „Insight Venture Partners“ atstovas.

„Vinted“ siekia paskatinti resursų tausojimą mados industrijoje plėsdama savo sąmoningo vartojimo bendruomenę. Įmonės misija yra siekti, kad dėvėti drabužiai taptų pirmu pasirinkimu visame pasaulyje. Šiuo metu ji yra pilnai pasiruošusi kurti naujas bendruomenes ir padėti joms keisti pirkimo ir vartojimo įpročius.

„Vinted“ yra platforma skirta pirkti, parduoti ir mainyti savo nebenešiojamus drabužius bei aksesuarus. Projektas pasiekiamas mobiliose programėlėse ir tinklalapiuose bei šiuo metu veikia JAV, Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Austrijoje, Lenkijoje, Čekijoje bei Lietuvoje. Vinted narių skaičius perkopė 11 milijonų – tai didžiausia pasaulyje nebenešiojamų drabužių mainų platforma. „Vinted startuolis 2013 metais pirmojo etapo investicijų pritraukimo metu gavo 5 mln. eurų investiciją iš fondo „Accel Partners“, o 2014 metais antrojo etapo investicijų pritraukimo metu – 20 mln. eurų investiciją iš JAV fondo „Insight Venture Partners“.

„Hubert Burda Media“ yra viena didžiausių Vokietijos žiniasklaidos įmonių grupių, valdanti per 400 spaudos ir skaitmeninės žiniasklaidos prekių ženklų. Kelerius pastaruosius metus jos augimą labiausiai skatino stiprus susitelkimas į skaitmeninę žiniasklaidą ir tarptautinę rinką. Įmonių grupė dirba 19 rinkų ir yra ypač aktyvi Vokietijoje, Europoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose bei Azijoje.

„Accel“ yra pirmaujanti rizikos kapitalo įmonė, įgalinanti pasaulinę verslininkų bendruomenę bei finansuojanti besikuriančius ir augimo stadijoje esančius verslus. „

„Insight Venture Partners“ yra pirmaujanti pasaulinė privataus ir rizikos kapitalo įmonė, investuojanti į greitai augančias technologijų ir programinės įrangos bendroves, kuriančias pokyčius savo srityse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (107)