"Šiemet išryškėjo nauja tendencija - kitaip nei ankstesniais metais, apkrovos pikas pasistūmėjo iš laiko tarpo tarp 00 ir 01 val. į laiko tarpą tarp 23 ir 24 val. Tai reiškia, kad sveikinti pradedama šiek tiek anksčiau. Tokie klientų elgesio pokyčiai lėmė tolygesnį skambučių pasiskirstymą ir geresnį tinklo darbą, taigi ir geresnes mūsų paslaugas", - sakė "Omnitel" viceprezidentas Rolandas Ryliškis.

Tam, kad mobiliojo ryšio paslaugos būtų teikiamos stabiliai, Naujųjų metų nakčiai "Omnitel" parengė specialų techninių ir organizacinių priemonių planą. Šios priemonės užtikrino kokybišką ir nenutrūkstamą tinklo darbą kritinės apkrovos sąlygomis.

Šventinei nakčiai specialiai buvo išplėsti tarpusavio sujungimai su visais Lietuvos operatoriais. Be to, žinant Naujųjų metų specifiką, padidinta tinklo talpa. Atitinkamai buvo organizuotas ir techninių padalinių darbas naujametę naktį.

Sausio 31-ąją visu pajėgumu veikė SMS žinučių centras, visos 446 "Omnitel" bazinės stotys ir kiti tinklo elementai.

Pagal Naujųjų metų nakties statistiką, iš "Omnitel" tinklo buvo daugiau skambinta į kitus tinklus, tarp jų ir į "Lietuvos telekomą", nei "Omnitel" tinklas priėmė skambučių iš kitų tinklų. UAB "Omnitel" turi 557 tūkstančius abonentų ir yra didžiausia mobiliųjų telekomunikacijų bendrovė Baltijos šalyse. "Omnitel" šiuo metu valdo apie 60 proc. Lietuvos mobiliojo ryšio rinkos, sakoma pranešime spaudai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją