Grupei „Thomas Cook Group“ priklausanti kelionių bendrovė „Spies“ pristato unikalią kampaniją iškalbingu pavadinimu „Do it for Mom“ (liet. Padaryk tai dėl mamytės). Jos idėja labai paprasta – pagyvenusios ir anūkų neturinčios danės skatinamos savo vaikams padovanoti aktyvias atostogas, po kurių galbūt verta tikėtis šeimos pagausėjimo,skelbia „The Independent“.

Viskas labai paprasta – išvykus atostogų į saulėtą šalį (nustatyta, kad užsienyje danai mylisi net 50 proc. dažniau nei namuose), padidėja tiek seksualinis apetitas, tiek vaisingumas. Pasirūpinę, kad vaikai išvyktų tokio poilsio, pagyvenę danai turi realią galimybę tikėtis greitai sulaukti anūkų.

Kelionių bendrovė „Spies“ tokiu būdu tikisi ne tik uždirbti daugiau pinigų, bet ir padėti demografinių problemų turinčiai šaliai – Danijoje gimstamumas itin mažas. Kiekvienais metais tūkstančiui danų tenka vos 10 naujagimių – tai pats blogiausias rodmuo visame Šiaurės Europos regione.

Paaiškėjus, kad vien pažado, esą pagyvenę danai po tokios dovanos vaikams kaip atostogos saulėje šalyje neabejotinai sulauks malonios staigmenos nepakanka, kelionių organizatorius pateikė dar porą patrauklių pasiūlymų, kuriems tikrai sunku atsispirti.

Jeigu pagyvenę danai nuspręs skirti pinigų vaikų atostogoms, kelionių organizatorius „Spies“ jiems žada 1000 Danijos kronų nuolaidą. Be to, pirmosios 100 porų, kurios sutiks su tėvų iniciatyva ir išvyks į „anūkų gamybos atostogas“, gaus specialių lauknešėlį – butelį šamano, masažo aliejaus ir baltymų batonėlių.

Ar tokia iniciatyva tikrai išspręs Danijos gimstamumo problemas, labai abejojama, tačiau galbūt pavyks bent kelias poras pagyvenusių danų paversti laimingais seneliais.