Daugiausiai įtakos šiam šuoliui turėjo atsigavusi prekyba drabužių dizainerių kūriniais Ispanijoje. Apie tai praneša BBC.

Grynasis Ispanijos prekybos grupės, laikomos didžiausia pasaulio aprangos sferos mažmenininke, pelnas vasario-liepos pakilo, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu 26 proc. ir pasiekė 1,16 mlrd. eurų.

Bent 12 mėnesių veikiančiose parduotuvėse prekybos apimtys lyginamuoju laikotarpiu kilstelėjo 7 procentais.

Šilti orai Europoje, kur vykdomi maždaug du trečdaliai „Inditex" pardavimų, taip pat itin padėjo suaktyvinti prekybą.

Tiesa, antradienį įmonės konkurentai „Hennes & Mauritz" (H&M) nurodo, kad šilti orai pardavimus paveikė visiškai priešingai - naujo rudens asortimento pristatymą įmonė buvo priversta atidėti, o rugpjūtį jos pardavimų aktyvumo augimas sumenko iki vos 1 procento.

Be prekybos tinklo „Zara", „Inditex" taip pat priklauso „Massimo Dutti" ir „Pull & Bear" prekių ženklai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)