Daugiau nei 200 dalyvių, sekmadienį susirinkusių į Europos centro golfo klubą ieškoti naujų verslo pažinčių, kontaktų ar bendraminčių, galėjo išbandyti ne vieną smagią rungtį ir pasitelkti savo komandinius gebėjimus.

Norėdami patekti į renginį, dalyviai turėjo ne tik registruotis, bet ir pateikti pasiūlymą, kaip pavadintų brangiausią dešrainį pasaulyje. Išradingų pavadinimų buvo tikrai apstu. Renginio dalyviai brangiausią dešrainį siūlė pavadinti „Anticeliulitiniu“, „Kruts vedars“, „Barakuda bulkoje“, „Neapžiojamuoju“ ir kitais originaliais pavadinimais.

Rungčių išbandymas – tikras iššūkis Renginys prasidėjo linksma mankšta, kurią vedė šaunusis Tomas Eigertas. Tuomet renginio dalyviai buvo pakviesti išbandyti rungčių, kurias reikėjo įveikti vis su kitais komandos nariais.

Galimybių praplėsti savo pažinčių tinklą ir išbandyti save komandinėse rungtyse netrūko. Pavyzdžiui, žaidimui „Skrydis virš lizdo“ reikėjo tikro komandinio darbo: teko nuspręsti, kuris komandos narys bus nešamas ant virvių ir rinks kamuoliukus neliesdamas žemės.

Reikėjo ir pasitikėti kitu, kartais visai neseniai sutiktu komandos partneriu, mat „Spaudos departamento“ rungtyje „Linksmoji naktis“ teko dviese atsisėdus golfo automobilyje įveikti vingiuotą trasą ir grįžti atgal. Tik nebuvo taip paprasta: vairuotojas buvo užrištomis akimis, tad sėdinčiajam šalia reikėjo tiksliai pateikti koordinates. Kitos užduotys taip pat ugdė dalyvių tikslumą arba greitį.

Pavyzdžiui, galima buvo sužaisti golfą „Swedbank“ pasiūlytame „Sėkmiamūšyje“, DELFI „Petankėje“ kuo arčiau tikslo numesti kamuoliuką ar Mykolo Romerio universiteto rungtyje „Turbo kašys“ paleidus svaidomąją lėkštę pataikyti į tam skirtą taikinį. Ištvermės ir fizinių jėgų prireikė žaidžiant „Emovents“ organizuotą „Burbulų futbolą“, gerokai išjudinusį renginio dalyvius ir sukėlusį tikrą emocijų bangą.

Dalyviams teko išbandyti ir vandens rungtį „Timpa“, kurią pristatė „Softex Baltic“. Reikėjo šaudykle numesti komandos nariui vandens prisigėrusią kempinę ir ją išgręžti, taip pripildant kibirą vandens. O „Žinių radijas“ renginio dalyvius išbandė „Greituko“ rungtimi, kurioje dalyviai turėjo kuo greičiau perdėti puodelių bokštelį.

Šiemet dalyvių laukė ir išskirtinė, ypač paklausi pramoga „Prognozigrafija“ su ezoterinių mokslų dr. chirologe Asta Svirkiene. Ji pateikė įžvalgų iš rankos apie dalyvių charakterį, duotybes, atskleidė gabumus ir talentus, taip pat įvairias gyvenimo subtilybes.

„Verslo pažinčių BBQ’15“ („BZN start“ nuotr.)

Renginys – puiki vieta pažintims plėsti

Dar tik pirmąją užduotį atlikusi Aistė Ožalinskaitė neabejojo, kad renginyje galima surasti naudingų pažinčių ir sustiprinti komandos bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius: „Dalyvavome praėjusiais metais, gerai praleidome laiką. Kadangi mūsų komanda padidėjo, norėjome ją sustiprinti. Be to, norime surasti naujų pažinčių, pavyzdžiui, susijusių su verslo steigimu. Dabar sprendžiame klausimą, kas geriau: mažoji bendrija ar uždaroji akcinė bendrovė, turime klausimų dėl dizaino ir tinklalapio, o šis renginys yra ta vieta, kur galima rasti žmonių, jau turinčių tokios patirties ir galinčių padėti. Sutikome ir senų pažįstamų, su kuriais matėmės tik praėjusiais metais.“

Pusę rungčių išbandžiusi ir prie „Sėkmiamūšio“ naujos komandos ieškojusi Raminta Girdvainė tikėjosi praplėsti savo pažinčių ratą: „Tikiu tinklaveikos galia, kad reikia plėsti savo ratą, o visos pažintys tam padeda. Jau tą išbandžiau: visą laiką tiek pati gaunu daug rekomendacijų, tiek esu žmogus, kuris jas dalija. Visada stengiuosi dalyvauti keliuose tokiuose renginiuose. Priklausau kelioms asociacijoms, kur susirenkama kartu pabendrauti, pasidalyti žiniomis. Be to, mano verslas yra naujas, tad ieškau naujų bendraminčių, galbūt klientų, norisi praplėsti akiratį. Mėgstu bendrauti, taigi toks formatas yra labai priimtinas.“

Vitalijus Otkinskij atvyko su dviem draugais, o atliekant kai kurias užduotis teko susiburti ir į didesnę komandą, tad progų susipažinti su kitais dalyviais netrūko. „Norėjau sekmadienį smagiai praleisti laiką, susitikti su žmonėmis, kurie galbūt panašiais tikslais atėjo: susipažinti su kuo nors. Neturiu jokių griežtų tikslų, tarkime, susirasti klientų“, – pasakojo jis. Panašiomis mintimis dalijosi ir kiti renginio dalyviai.

Štai dviese atvykusios Lina Maslenkienė ir Monika Munikienė norėjo susipažinti su tokiais pat savarankišką veiklą pradedančiais žmonėmis, pasidalyti kontaktais, o buvimas neįpareigojančioje aplinkoje leidžia lengviau užmegzti naujų pažinčių.

Dalijimasis idėjomis padeda verslui daug greičiau augti „BZN start“ įkūrėja ir renginio organizatorė Živilė Baubonienė sakė, kad pažintys visada atveria visus kelius ir padeda ne tik uždirbti daugiau pinigų, bet ir pasidalyti idėjomis bei gauti kitų gerų idėjų.

Prie renginio nusprendęs prisijungti „Swedbank“ Verslo aptarnavimo kokybės departamento vadovas Aivaras Janušauskas tvirtino, kad tai tinkama vieta pamatyti naujų veidų, sužinoti, kuo gyvena jauni pradedantieji verslai: „Matyti, kad čia susirenkantys žmonės yra ambicingi ir platesnių pažiūrų.

Gali iš jų lūpų išgirsti, kaip jie gyvena.“ Išskirtinį renginį „Verslo pažinčių BBQ’15“ įgyvendinti padėjo mūsų ištikimi partneriai: naujienų portalas DELFI, „Žinių radijas“, AB „Swedbank“, Mykolo Romerio universitetas, Europos centro golfo klubas, UAB „Spaudos departamentas“, UAB „Softex Baltic“, renginių organizatorius „Nesukgalvos.lt“, muzikos įgarsinimo studija „Igarsa“.