- Kaip atvykote į Niujorką, prieš kiek metų tai įvyko?
- Niujorke jau gyvenu 14 metų. Pirmuosius 7 metus dirbau modeliu, po to nusprendžiau grįžti prie Lietuvoje pradėtų ir neužbaigtų mokslų. Prieš išvykdama mokiausi Vilniaus dailes akademijoje architektūros 2 metus, taigi nusprendžiau studijuoti Niujorko mados technologijos institute aksesuarų dizainą, po studijų dirbau avalynės dizainere „Adoni Group“.
- Kodėl Jūsų žvilgsnis nukrypo į Haitį?
- Visada žavėjausi ir domėjausi Haičio istorija, kultūra ir menu. Visgi, tai buvo pirma kolonija 1804 m. išsikovojusi nepriklausomybę, kada visur kitur tebebuvo vergovė. Tauta su nepaprastai stipriu charakteriu, nepalaužiama Vakarų pasaulio uždėtų sankcijų, embargo ir kitų baudų už atkovotą laisvę. Kaip gi galima nesižavėti?
2010 m. sausį nusprendžiau aplankyti Haitį, išsirinkau viešbutį, pasidariau sąrašą lankytinų vietų, o paskutinę minutę mano draugė Tanja nutarė prisijungti prie kelionės, tačiau siūlė važiuoti ne į Haitį, bet į Meksiką. Taigi, aš nutariau atidėti savo kelionę į Haitį, ir sausio 11 d. išskridome į Meksiką. Kitą dieną sužinojau, kad Haityje įvyko žiaurus žemės drebėjimas, nusinešęs apie 200 000 gyvybių, o viešbutis „Montana“, kuriame turėjau apsistoti - sugriautas iki pamatų. Taigi, man nebuvo lemta žūti. Po kelerių metų mes su bičiule įsteigėme labdaros fondą „Les Couleurs Charity“ ir pasiūliau aplankyti Haitį, nuvykome 2014 balandį.
- Kaip gimė idėja užsiimti labdaringa veikla ir imtis verslo?
- Kai studijavau Niujorko mados technologijų institute, praleisdavau labai daug laiko keliaudama. Išnaršiau tokius pasaulio kampelius, į kuriuos tipiškas keliautojas retai užsuka: nuo Etiopijos, Maroko, Kambodžos, Vietnamo, Senegalo iki Trinidado, Gvatemalos miestelių ir kaimelių. Taigi, puikiai suvokiau, kad gimiau „geroje“ pasaulio dalyje, kur, žinoma, reikia sunkiai mokytis ir dirbti, bet ten yra ir galimybių, veikiančių įstatymų, o žmogaus sveikata ir gyvybė yra labai vertinami.
Prieš pusantrų metų, kai mes su Raminta Lilaite įsteigėme labdaros fondą, po pirmo vizito Haitj abi tvirtai žinojome, kad tai yra proga pasidalinti patirtimi, sugebėjimais su tais, kurie panašių galimybių neturėjo.
- Kiek laiko jau turite nuosavą verslą, kokia jūsų plėtros strategija?
- Kalbama, kad šiame mieste yra milžiniška konkurencija. Kaip jums sekasi įsitvirtinti?
- Žinoma, konkurencija yra didžiulė, todėl labai svarbu save aiškiai išreikšti ir komunikuoti identitetą. Neverta kopijuoti ar bandyti kurti modelį, kuris jau yra sukurtas ir naudojamas, dabartinis pirkėjas yra labai išskirtinis ir tikrai norės emocinio ryšio su prekės ženklu. Mano atveju, išskirtinumu buvo pradėtas darbas su vaikais Haityje, juos ruošiau būti kūrėjais, nauja menininkų ir dizainerių karta. Taigi, žmonės žino, kur mano aksesuarai gaminami ir kokį su jais gali pajusti ryšį.
- Kas yra Jūsų pirkėjas?