Tokias mintis buvęs Kauno miesto tarybos narys išdėstė trečiadienį, kuomet buvo pasirašoma bendradarbiavimo sutartis tarp Kauno technologijos universiteto (KTU) ir „Kauno grūdų“.

Visų pirma T. Barštys pastebėjo, kad Lietuvoje naudojamos technologijos gerokai atsilieka nuo Vakarų šalių.

„Kalendoriuje matome 2015 metus tai ir turėtume naudotis 2015 metų technologijomis, bet realybė tokia, kad kalendorius rodo 2015 metus, o mes esame 2000 metuose. Tokiomis sąlygomis išlikti konkurencingiems be galo sunku. Kaip aš sakau savo darbuotojams, darbas nuo Ariogalos iki Balbieriškio baigėsi – mes dirbame visoje Europoje. Mūsų konkurencingumas turi atitikti geriausių įmonių praktiką, geriausių įmonių technologijas“, - kalbėjo T. Barštys.

Verslininkas pateikdamas pavyzdį teigė, kad nereikia išradinėti dviračio – pakanka ieškoti gerų pavyzdžių.

„Mokykloje geri mokiniai patys padarydavo užduotis. Vidutiniai – nusirašydavo. Blogi – nieko nedarydavo. Ko mums reikia? Jūs nebūkite geri – jūs būkite bent vidutiniai ir nusirašykite. Yra gerosios praktikos, geri sprendimai. Negi mes tokie blogi, kad net nemokame nusirašyti?“, - sako T. Barštys.

Verslininkas neslėpė, kad kartais pasijaučia nejaukiai, kuomet sulaukia svečių iš užsienio.

„Net nepatogu būna, kai atvažiuoja užsieniečiai, konsultantai žiūri, kai mes darome kažkokį techninį sprendimą. Gal nesako grubiai, bet pasako: jus yra šiek tiek aplenkęs laikas. Tai nepatogu prieš tuos žmones stovėti ir žiūrėti į tą sprendimą. Nes tas vienoks ar kitoks įrangos sprendimas kainuoja kaštus, kurie atsiliepia galutiniam produktui“, - kalbėjo „Kauno grūdų“ įmonių grupės valdybos pirmininkas

T. Barštys pažėrė kritikos ir, jo nuomone, nepalankiai mokestinei sistemai.

„Mes gyvename labai nedėkingoje mokestinėje zonoje. Tarkime Lenkijoje pirmo būtinumo prekėms taikomas 5 proc. PVM. Dar dėl zloto kurso skirtumo ten kainos skirtumas gaunasi vos ne 30 proc. Viskas vyksta natūraliai pagal mokestines sąlygas. Tai nėra lengva“, - teigė verslininkas.

2007 metais T. Barštys įsigijo prabangią transporto priemonę – sraigtasparnį „Eurocopter 130“, kurio rinkos vertė tuo metu buvo daugiau nei milijonas eurų. Verslininkas savo garaže turi ar turėjo tokias transporto priemones, kaip „Rolls Royce Phantom“ ar „Lamborghini Murcielago“:

„Gal lemia ir mano asmenybė – man nereikia rodyti dėkingumo, pagarbos, bet nors nesityčiotų. Kažką darai, moki mokesčius, bet visi mato kitą medalio pusę. Visi mato Barščio malūnsparnį, bet niekas nemato atsakomybės“, - apgailestavo T. Barštys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (402)