„Atostogavau Kretoje, nuomojomės mašiną trims dienoms, mokėjau kreditine kortele ir buvo rezervuoti 700 eurų, jei automobiliui kažkas atsitiktų. Klausiau, kada šiais pinigais vėl bus galima naudotis ir mane patikino, kai tik grąžinsiu automobilį – po 30 minučių. Automobilį grąžinau birželio 27 d., mačiau naujienas, kad bankai neveiks ir pirmadienį. Iki šiol pinigai man nėra grąžinti ir nežinau, ką daryti: man neramu, kad pinigus prarasiu“, - dėstė mergina.

Ji sako, kad jokio įvykio su automobiliu nepatyrė, kad būtų nuskaičiuota pinigų už žalą automobiliui ar gautą baudą.

„Dabar gailiuosi, kad mokėjau kortele, nes turėjome kaimynus, kurie už automobilio nuomą mokėjo grynais. Jiems pasakė, kad taip yra pigiau ir neprašė jokio užstato“, - sakė pašnekovė.

Klientė naudojosi „Swedbank“ kreditine kortele ir banko atstovas spaudai Saulius Abraškevičius paaiškina, kad kiek laiko pinigai gali būti rezervuoti.

„Kai asmuo nuomojasi automobilį, jo sąskaitoje paprastai būna rezervuojama suma, tai yra savotiškas garantas. Pasibaigus automobilio nuomos laikotarpiui, automobilis būna grąžinamas ir nuomos kompanija nurašo realų mokestį už automobilio nuomą, kuris būna numatytas sutartyje su klientu. Jei po automobilio apžiūros nuomotojas pastebi kokius nors pažeidimus, jie būna įvertinami ir suderinus su klientu papildoma suma būna nurašoma nuo garanto sumos. Paprastai „Swedbank“ klientams rezervacija garanto sumai automatiškai panaikinama po 10 dienų“, - komentavo jis.

Visgi, jei automobilių nuomos kompanija išsiunčia prašymą dėl ankstesnio rezervacijos atšaukimo, garanto rezervacija panaikinama anksčiau.

„Tiesa, reikia paminėti, kad tokie išankstinio atšaukimo prašymai yra gaunami itin retai. Pasitaiko atvejų, kai patys klientai kreipiasi į banką dėl ankstesnio garanto rezervacijos panaikinimo. Tai galima atlikti tokiu atveju, jei jau yra gauta informacija apie galutinį kliento atsiskaitymą su nuomos kompanija“, - nurodė jis.

Automobilių nuomos bendrovės atstovė paaiškina, ką reikėtų daryti klientui, sunerimusiam dėl sąskaitoje rezervuotos pinigų sumos.

„Bet kuri pasaulinė automobilių nuomos bendrovė neturi galimybės pasakyti, kada rezervuoti kliento pinigai bus „atšildyti“, tai yra banko procedūrų klausimas. Klientui verta to pasiteirauti banko: kas išdavė kortelę, į tą banką ir reikia kreiptis. Bankas gali informuoti, kada pinigai turėtų būti grąžinti klientui. Žinau atvejį, kad tai padaroma rankiniu būdu klientui paprašius“, - kalbėjo „Avis“ rinkodaros ir pardavimų koordinatorė Sonata Dambrauskienė.

Ji sako, kad priklausomai nuo banko, pinigai gali būti laikomi rezervuotais ir iki 21 dienos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (219)