Apie tai per Danijos prekybos rūmų „Inovacijų konferenciją“ kalbėjo „Carlsberg Group“ inovacijų vadovas Vsevolodas Nikolaevas.

Pasak jo, ir iki šiol prekiauti tarptautinio prekės ženklo alumi nebuvo lengva užduotis, nes šis gėrimas dažniausiai siejamas su konkrečia vietove, kur jau yra įsitvirtinę mažesnieji gamintojai.

Pranešėjas primena, kad tokiems aludariams konkurencinio pranašumo prideda ir tai, kad vietos gyventojai yra linkę savo aludariais didžiuotis ir juos papildomai rekomenduoti.

Dėl to viena bendrovės „Carlsberg Group“ padarytų inovacijų buvo siekti savo gaminius padaryti kuo labiau sietinus su vietine gamyba: įmonė ne tik steigė savo gamyklas, bet įsigijo ir vietinius gamintojus.

Pasak V. Nikolaevo, tačiau konkurencija vyko ne vien tik su vietiniais alaus gamintojais.

Pranešėjas dėsto, kad aludariai jau pastebėjo, kad alų apskritai yra sunkiau parduoti kaip gaminį, nes populiarėja stiprieji gėrimai.

„Jaunimas nebegeria alaus, pasirenkami įvairūs spiritai, pavyzdžiui, degtinė, romas ir kiti“, - kalbėjo V. Nikolaevas.

Todėl sugalvota inovacija pasiūlyti mažesnėms tikslinėms auditorijoms skirtus produktus, išskirti ne bendrą gamintoją, o konkretų prekės ženklą.

Be to, alkoholinių gėrimų pramonė susiduria su kur kas didesniu iššūkiu - pasaulyje vis labiau stiprėja sveikos gyvensenos tendencija, kai alkoholiniai gėrimai apskritai nevartojami.

Tačiau aludariai sugalvojo, kaip šią tendenciją panaudoti bei rinkai pradėjo dažniau siūlyti nealkoholinį alų ir pabrėžti, kad jis turi mažiau cukraus.

„Nealkoholinį alų kol kas yra sunku parduoti kaip gaivųjį gėrimą, - kalbėjo V. Nikolaevas. - Bet tai yra mūsų tikslas.“

Pasak jo, yra šalių, kur nealkoholinis alus jau yra priskiriamas prie gaiviųjų gėrimų, viena jų – Ispanija, kur toks gėrimas gali būti pasirenkamas ir ryte - tad galima tikėtis didesnio šio gaminio populiarumo ir kitose šalyse.

Skaičiuojama, kad 15 proc. pardavimų turi ateiti dėl įvairių „Carlsberg Group“ inovacijų: pusė jų turi būti sugalvota vietos rinkose, o ne tik tarptautiniu mastu.

Paklaustas, su kokiais iššūkiais susiduriama Lietuvoje, V. Nikolaevas dėsto, kad Lietuva yra viena versliausių grupės rinkų, kur sugalvojami nauji produktai ir jie sėkmingai parduodami, o sėkmingus naujus sprendimus mėginama pritaikyti kitose grupės veiklos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)