Ieškinys apima pretenzijas tokių „Kering“ prekės ženklų, kaip „Gucci“, „Balenciaga“, „Yves Saint Laurent“ ir kt. Ieškinyje teigiama, kad „Alibaba“ ir su ja susijusios įmonės „neabejotinai skatina padirbtos produkcijos pardavimą savo interneto platformose, remia ją ir iš jos gauna pelną.“

Pernai liepos mėnesį „Kering“ jau buvo pateikusi panašų ieškinį, bet po dviejų savaičių, po derybų su „Alibaba“ jį atšaukė. Tačiau šįkart prancūzų kontroliuojančioji bendrovė atkreipė dėmesį į „Alibaba“ svetainėse naudojamus algoritmus, kurie vartotojams leidžia ieškoti suklastotų gaminių, taip pat į klastotės pardavėjams suteikiamas logistines ir kitas paslaugas.

Pavyzdžiui, „Kering“ duomenimis, „Alibaba“ parduoda klastotojams raktinius žodžius su aukščiausios klasės prekės ženklų pavadinimais. Be to, „Alibaba“ naršyklė siūlo teisingą prekės ženklo pavadinimą (pvz., „Gucci“) keisti „sinonimais“ („cucchi“ ar „guchi“), kurie išveda pirkėją į puslapius su klastote.
„Kering“ skundžiasi, kad suklastotos „Gucci“ rankinės „Alibaba“ platformose parduodamos už sumas, prasidedančias nuo 2 dolerių (1,77 EUR), o originalaus gaminio kaina ne mažesnė nei 795 doleriai (apytikriai 702 EUR).

„Alibaba“ gegužės 19 d. paskelbė, kad naujasis „Kering“ ieškinys neturi pagrindo, ir kad įmonė ketina jį ginčyti.

Sausio mėnesį Kinijos vadovybė apkaltino interneto gigantę „Alibaba Group Holding Ltd.“ per švelniu požiūriu į suklastotos produkcijos pardavimą, kyšininkavimą ir kitus neteisėtus veiksmus savo elektroninėse platformose. Toks gestas prieš stambias šalies bendroves Pekinui nėra būdingas.
„Alibaba“ jau seniai įtariama tuo, kad jos pagrindinė elektroninės prekybos platforma „Taobao“ perpildyta klastočių. Konkrečiai, vadovybė pažymi, kad „Alibaba“ žiūrėjo pro pirštus į „Taobao“ platformoje parduodamas suklastotas cigaretes, alkoholį ir prabangias rankines, taip pat ginklų ir kitų uždraustų prekių apyvartą.

Pati bendrovė tvirtina, kad kasmet išleidžia daugiau nei 16,1 mln. dolerių kovai su klastotėmis „Taobao“ arba „Alibaba.com“ platformose. Dėl kaltinimų klastojimo skatinimu „Alibaba“ kapitalizacija Niujorko biržose sumažėjo daugiau nei 75 mlrd. dolerių nuo lapkričio mėnesį fiksuoto aukščiausio pakilimo.

„Alibaba“ – didžiausia kinų kontroliuojančioji bendrovė, valdanti 80 proc. elektroninės prekybos Kinijoje. Daugiau nei pusė visų siuntinių, išsiųstų Kinijos paštu, užsakyti puslapiuose, kurie priklauso „Alibaba“. 2015 m. kovo 12 d. duomenimis, „Alibaba Group“ kapitalizacija sudarė 203,93 mlrd. dolerių. (180,02 mlrd. EUR).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)