„Prekių ženklas „You&Oil“ siekia savo tikslų, pabrėždamas atsakomybę už sveikatą, sveiką grožį, todėl mūsų kosmetinių aliejų ir kitų priemonių sudedamosios dalys kruopščiai atrenkamos. Šiuo metu siekiame sertifikuoti gaminius griežčiausiai kontroliuojamu kosmetikos srityje „Ecocert“ sertifikatu“, – savo požiūrį į plėtojamą verslą atskleidžia pašnekovė.

Bendro tikslo konkurencija

„Konkurencija tokiame versle tikrai yra. Tačiau, kaip ir bet kuris verslas, konkurentų veiksmus stebime ir analizuojame. Yra sąžiningų prekių ženklų ir mes juos gerbiame. Viena vertus, jie konkurentai, kita vertus, jie su mumis vienoje pusėje ir mes kartu ugdome vartotojų sąmoningumą“, – neįtikėtinomis mintimis apie verslumą su konkurentais dalijasi startuolė.

Moteris pasakoja, kad didžiausi jų konkurentai yra didžiosios kosmetikos gamybos įmonės, galinčios pasiekti ir manipuliuoti didžiausiomis tikslinėmis auditorijomis: „Reklamoje šie ženklai pristato savo gaminius kaip natūralius, tačiau įsigilinus į sudėtį jų žinutės patikimumas griūva.“

Apie iššūkius ir nuoširdžius planus

„Kuriant verslą, kaip diena, taip iššūkis, – juokauja B. Nastaravičiūtė. – Yra buvę visko: ir finansinių nuosmukių, ir pakilimų, ir vertybinių dvejonių, kai suvoki, kad pagaminti kremą, prie kurio pirkėjai įpratę, yra taip paprasta, tad kam save apsunkinti? Kam ilgai dirbti ir įtikinėti apie aliejaus naudą, jeigu finansinė sėkmė ateis greičiau parduodant tai, kas paprasta ir aišku? Tačiau tada pasikalbu su savimi ir suprantu, kad negalėčiau kurti kosmetikos priemonių su sintetinėmis sudedamosiomis dalimis, nes tiesiog pati negalėčiau jų naudoti. Stipriai motyvuoja grįžtantys klientai ir labai džiugina, kad jų vis daugėja.“

Verslininkė apie savo produkciją ir ateities planus kalba itin užtikrintai: „Vis dėlto didžiausia ambicija ir iššūkis – išmokyti žmones skaityti kosmetikos priemonių etiketes, atpažinti sertifikatus, nes vieni jų, palyginti su kitais, leidžia naudoti skirtingas dozes sintetinių medžiagų. Kosmetikos „You&Oil“ pagrindas yra ekologiški nerafinuoti aliejai, eteriniai aliejai ir augalų ekstraktai. Mūsų kosmetika yra ne su trupučiu kažko vertingo iš gamtos, o su 100 proc. natūralių veikliųjų medžiagų. Ambicingiausias mano planas – paskatinti žmones naudoti natūralius aliejus ir odos bei plaukų priežiūros priemones, kurių pagrindas taip pat yra aliejus, o ne kremas. Juk aliejus savo struktūra yra artimas mūsų odai, o jo švelnus poveikis padeda ją išlaikyti skaisčią. Ir nuoširdžiai, tiesiog moteriškai būtų malonu dieną matyti moteris skaisčiais veidais, kurių nedengia storas kreminės pudros sluoksnis.“

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: „Swedbank“, AB, dantų pasta „Ecodenta“, prekybos ir pramogų centru „Ozas“, Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA), Mykolo Romerio universitetu, naujienų portalu „Delfi“ ir „Žinių radiju“.

Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje.

O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų leidinį.