Visai neseniai „Domo“ oficialiai ir garsiai pristatė savo veiklą ir pasidalino neįtikėtina džiugia žinia apie gautas 200 mln. dolerių (184,8 mln. Eur) siekiančias investicijas iš „BlackRock“. Tai reiškia, kad po naujausios finansinės injekcijos bendros bendrovės gautos investicijos sudaro 450 mln. dolerių (415,8 mln. Eur). Tokia palanki situacija lėmė, kad startuolis „Domo“ tapo naujausiu vadinamojo „Vienaragių klubo“ – startuolių, kurių vertė viršija 1 mlrd. dolerių (0,92 mlrd. Eur) – nariu.

Maža to, startuolio įkūrėjas teigia, kad jo verslas vertinamas nepakankamai solidžiai. „Manau, kad investuotojams pasisekė sudaryti šimtmečio sandorį“, – teigia startuolio „Domo“ steigėjas ir vykdomasis vadovas Joshas Jamesas.

Pripažinkite –tai, kad daugiau nei tūkstantį klientų turinti bendrovė net ketverius metus dirbo itin slaptai, kaip koks radarais sunkiai susekamas naikintuvas, skamba tiesiog neįtikėtinai. Norite tikėkite, norite ne, tačiau net tokie stambūs klientai kaip siuntų bendrovė DHL ir apskaitos programinės įrangos tiekėjas „Sage“ su „Domo“ dėl duomenų apdorojimo visą laiką skambindavosi tiesiogiai – jokių tarpininkų. Tiesą sakant, „Domo“ su rinkodarai šiandien naudojamais duomenimis dirbo pastaruosius pusantrų metų, didžiuojasi J. Jamesas.

Tokių priemonių „Domo“ ėmėsi dėl itin paprastos priežasties – nenorėjo, kad apie jų veiklą suuostų potencialūs konkurentai. Teko kaip reikiant pasistengti, pripažįsta J. Jamesas, tačiau vertėjo – pastangos atsipirko. „Kol kas neturime nė vieno lygiaverčio konkurento“, – šypsosi verslininkas.

Nors J. Jamesas ir atrodo šiek tiek pasipūtęs, priežasčių didžiuotis tuo, ką pasiekė, jis tikrai turi – tai jau ne pirmasis toks sėkmingas jo verslas. Prieš įkurdamas „Domo“, J. Jamesas įsteigė duomenų analizės bendrovę „Omniture“ – ir tapo jauniausiu pasaulyje akcinės bendrovės vykdomuoju vadovu. 2009 metais sėkmės lydimą verslą už 1,8 mlrd. dolerių (1,66 mlrd. Eur) pardavė „Adobe“.

„Domo“ duomenis renka visais įmanomais būdais (nuo „Salesforce“ iki socialinio tinklo „Instagram“), sako J Jamesas, juos sistemina, realiu laiku pateikia atnaujinimus. Jeigu koks nors pardavimų vadovas nori tiksliai sužinoti, kiek paspaudimų „patinka“ socialiniame tinkle „Facebook“ konkrečioje Nebraskos teritorijoje sulaukė bendrovės įrašas socialinio tinko paskyroje, jam gali padėti tik „Domo“.

Jeigu rinkodaros specialistui niekaip nepavyksta sudominti reikiamo skaičiaus naujų klientų, programa gali apie tai perspėti ir patarti ieškoti kitos strategijos, nes dabartinė nepasiteisina. „Domo“ netgi siūlo specialią bendravimo platformą, kur galima tarpusavyje keistis su duomenimis susijusia informacija.

J. Jamesas „Domo“ apibūdina kaip „penkis startuolius viename“: „Domo“ padeda rasti prieigą prie duomenų šaltinių (vienas startuolis), sistemina ir paruošia duomenis analizei (dar du startuoliai), vizualizuoja duomenis ir atlieka pačią analizę (dar du startuoliai).

„Mūsų platformai nėra lygių“, – neabejoja J. Jamesas.

Dabar, kai, anot J. Jameso, jo verslas pagaliau gali drąsiai girtis savo pasiekimais, jis tikisi dar didesnio proveržio. Šiuo metu iš kiekvieno kliento pavyksta uždirbti apie 50 tūkst. dolerių (46,2 tūkst. Eur), be to, jie tampa lojaliais klientais (po pirmo užsakymo grįžta vėl ir vėl – ir atsineša daugiau pinigų).

J. Jameso teigimu, „Domo“ tikslas pajamas artimiausiu metu padidinti bent penkis kartus.

Sklinda gandai, kad dar vienas garbingojo pelningiausių startuolių klubo narys – pokalbių programėlė „Slack“ – taip pat kėsinasi į 2 mlrd. dolerių vertės statusą. Nepaisant to, yra duomenų, kad „Domo“ vertė kas 11 dienų ūgteli po milijoną dolerių.

Pastarąjį kartą į „Domo“ investavo ir tokios bendrovės kaip „Capital Group“, „Glynn Capital“ ir jau anksčiau jam pinigų skyręs „GGV Capital“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)