Investicijos. Prieš porą metų veiklą pradėjęs startuolis sulaukė net 83,6 mln. JAV dolerių investicijų ir šiandien vertinamas 650 mln. JAV dolerių. 2014-aisiais visi aikčiojo dėl tokių startuolių kaip „Uber“ ar „Airbnb“, o šie metai yra „Zenefits“ suklestėjimo laikas.

Įmonės žmogiškųjų išteklių valdymas – didelis iššūkis. Ir tik viena iš „Zenefits“ siūlomų paslaugų. Taip, jūs galite matyti informaciją apie visus darbuotojus (jų atlyginimus, darbo sutartis ir pan.) vienoje vietoje, be jokių papildomų programinių įrangų, tik atidarę startuolio tinklalapį. Jūsų darbuotojas taip pat gali lengvai sužinoti, kokia jo alga, kiek turi atostogoms skirtų dienų ir t. t. Tačiau visa tai net nėra „Zenefits“ didžiausi pranašumai. Kaip sufleruoja pavadinimas (pakeiskite raidę Z į B), startuolis padės susitvarkyti ir su naudingais dalykais, kuriuos jūs, be jokios abejonės, teikiate savo darbuotojams. Tai ir sveikatos draudimas, degalai, už kuriuos sumoka įmonė, ir t. t. O visa tai juk irgi reikia suvaldyti. „Zenefits“ tuo ir užsiima. Ir tai jums nieko nekainuoja (nes komisinius startuolis ima iš sveikatos draudimo paslaugą teikiančių įstaigų ir t. t.).

Per pirmus veiklos metus startuolis sudomino daugiau nei 2 tūkst. įmonių (jose dirba per 50 tūkst. žmonių), o 2014 m. pabaigoje kas mėnesį stebėjo 100 proc. augimą. Beje, kaip ir „Uber“, startuolis sulaukė vietos valdžios puolimo kai kuriose JAV valstijose, nes nemokamas ir labai geras produktas trukdo stagnuoti analogiškiems, bet gerokai brangesniems sprendimams.