„Kadangi kolektyvą pasiglemžė gripas, tai vasario 20 d. nedirbsime. Susitiksime visi pirmadienį. Būkite sveiki! Gero penktadienio ir savaitgalio!“, - rašoma sostinės kavinės „Artišokas“ tinklalapyje ir ant durų.

„Ką daryti, kai kavinėje dirbusios merginos susirgo ir nėra kam dirbti? Ką daryti, kai iš tikrųjų pasiglemžė gripas ir aš jau jaučiu, kad gerklę skaudą, matyt, kad ir mane paėmė liga. Dėl vienos dienos ieškoti pamainos sudėtinga, nes pusę dienos žmogų reikės mokyti, tad paprasčiau užsidaryti. Pirmadienį, tikiuosi, visi išeis į darbą“, - kalbėjo kavinę valdančios įmonės „Rutrema“ vadovė Rūta Sorakaitė.

Įmonės vadovė paaiškino, kad kavinė prekiauja tik dienos pietumis, tad didelių nuostolių nebus – jie kavinei negaminti ir ten neatvežti.

„Mes vykdome ir kitą veiklą, gaminame maistą darželiams, tad pagaminome tik darželiams. Suprantu, kad kiekviena diena, kai kavinė uždaryta yra nuostolis, bet yra ir svarbesnių dalykų nei pinigai“, - teigė R. Sorakaitė.

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos vykdančioji direktorė Eglė Dilkienė tokią praktiką vertina kaip naują, bet gerą.

„Kai padavėjai ar virėjai suserga, pamainos taip lengvai nerasi, tad kavinės ir nedirba. Aišku, dažniau ant durų rašoma, kad nedirbama dėl techninių kliūčių, nemačiau, kad kas rašytų „darbuotojai serga“ ar panašiai, - šypteli pašnekovė. - Bet toks sprendimas įdomus, užmezga ryšį su klientais.“

Pasak jos, kai suserga kavinės darbuotojai, jei ji nepriklauso tinklui ar neturi galinčių padėti draugų šioje srityje, greitai pakaitinį personalą rasti sunku.
darbuotojus pasiglemžė gripas
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)