Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Šerpyčio, atnaujintas prekės ženklas atspindi bendrovės vertybes.

Naujojo prekės ženklo centre yra bendrovės pavadinimas „Lietuvos draudimas“, o jį gaubia dviejų spalvų lanko fragmentai. Šie dizaino elementai simbolizuoja apglėbiančias rankas, rūpestingumą ir saugumą, abipusį pasitikėjimą.

Bendrovės logotipas yra atnaujinamas pasikeitus įmonėms akcininkams – bendrovę įsigijo draudimo grupė PZU.

Nei „Lietuvos draudimo“ pavadinimas, nei pagrindinės spalvos nesikeičia.

Naująjį „Lietuvos draudimo“ prekės ženklą sukūrė lietuvių dizaineriai – prekės ženklų kūrybos agentūra „Brandworks“. Į logotipo keitimą „Lietuvos draudimas“ investuos daugiau nei pusę milijono eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)