„Danske Bank“ Lietuvos filialo generalinis direktorius Gintautas Galvanauskas sako, kad šie metai bankui atneš ir pasikeitimų.

„2015-ieji „Danske Bank“ bus veiklos išgryninimo ir transformavimo metai. Pagrindinis mūsų dėmesys nuo šiol bus sutelktas į verslo bankininkystės klientų aptarnavimą: „Danske Bank“ grupės klientus, didžiąsias verslo įmones, smulkaus ir vidutinio verslo klientus.

Privatūs klientai pasiskirstys į tris segmentus: Privati bankininkystė, klientai turintys aukštą bankinių paslaugų poreikį ir mažmeninė – masinė – bankininkystė“, - DELFI komentavo jis.

Jis patvirtino, kad „privačios bankininkystės klientų segmentas nesikeičia, jiems ir toliau skiriamas didžiausias dėmesys ir geriausias aptarnavimas“.

„Naujas segmentas – tai aukštų pajamų klientai, turintys didelį kompleksinių bankinių paslaugų poreikį. Tuo tarpu masinio segmento klientų aptarnavimas keisis. Keičiame savo kryptį ir tikslus šiame segmente. Tiek esami, tiek nauji klientai ir toliau bus aptarnaujami, tačiau jų aptarnavimas koncentruosis į elektroninius kanalus, savitarną ir panašiai", - komentavo jis.

„Danske Bank“ dalį pokyčių anonsavo 2014-ųjų metų ataskaitoje ir DELFI prašymu juos pakomentavo.

Vasario 3 d. paskelbtame pranešime apie 2014 m. bankas nurodė, kad „nusprendė perorientuoti savo veiklą Baltijos šalyse“ ir stiprinti verslo bankines operacijas per tolesnes investicijas į IT, atlikti kitų veiksmų.

„Tuo pačiu metu, mūsų klientų asmeninių operacijų bus palaipsniui atsisakoma“, - dėstoma pranešime.

Tačiau tiek esami banko mažmeninės bankininkystės klientai, tiek norintys jais tapti gali naudotis banko paslaugomis.

Viliamasi, kad palaipsniui teikiant daugiau dėmesio verslo vartotojams, paslaugos šioje srityje stiprės, atitinkamai mažmeninės bankininkystės apimtys mažės ir persikels į elektroninę erdvę.

Paaiškinama, kad pasibaigus mokėjimo kortelių galiojimo laikui, esamiems
banko klientams jas žadama atnaujinti, taip pat išliks galimybė naudotis kitomis banko paslaugomis.

Banko metinėje ataskaitoje skelbiama, kad dabartinės banko teikiamos asmeninių paslaugos klientams nėra pasiekusios pakankamo lygmens, kad generuotų priimtiną grąžą, ir bankas nenumato galimų pokyčių, kurie pakeistų situaciją ir leistų pasiekti tvarų pelningumo lygį.

„Mes nusprendėme atsisakyti teikiamų asmeninės bankininkystės paslaugų ir svarstome kelis galimus variantus. Mes gerbsime savo įsipareigojimus mūsų esamiems klientams ir išėjimas iš šios rinkos gali trukti kelerius metus. Padalinių ir darbuotojų skaičius bus sumažintas. Nuo 2015 m. sausio 1 d. mūsų asmeninės bankininkystės paslaugos bus pristatomos kaip ne esminės veiklos", - dėstoma metiniame pranešime.

„Asmeninės bankininkystės klientams kortelių galiojimas bus pratęsiamas, taip pat atliekamos ir kitos bankinės operacijos", - DELFI komentavo „Danske Bank“ Lietuvos filialo Komunikacijos skyriaus vadovas Valdas Lopeta.

Per ateinančius 1-2 metus į Baltijos šalyse veikiančius „Danske Bank“ padalinius planuojama investuoti apie 15 milijonų eurų, dalis šių investicijų bus skirta bendros IT platformos sukūrimui ir jos suderinimui su visos grupės sistemomis.

"Lietuvoje banko skyriai nebus uždaromi, o darbuotojų skaičius tik augs. Kartu su „Danske Bank“ grupės paslaugų centru bei naujai įkurtu „Danske Bank“ grupės IT centru planuojama per artimiausius įdarbinti kelis šimtus naujų darbuotojų", - dėstė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)