Kol mobilieji mokėjimai ir skaitmeninės valiutos neatėmė iš mūsų kredito kortelių, verta pasidomėti savo pinigų saugumu. Europoje, kitaip nei JAV, kol kas pasitaiko gerokai mažiau atvejų, kai pirkę ką nors internete ar atsiskaitę kredito kortele vėliau sužinote, kad per pusvalandį įsigijote penkis „iPad“ Afrikoje ir septynis „Rolex“ laikrodžius Maskvoje – tai jums sėdint Vilniuje praneša susirūpinęs banko darbuotojas.
Naudodamiesi kredito kortele „Final“ galite pamiršti daugybę problemų, susijusių su saugumu perkant internete, taip pat rūpinimąsi dėl nebegaliojančių, pamestų ar pavogtų kortelių. Be to, nebereikia jaudintis ir dėl laiku nenutrauktų prenumeruojamų mokėjimų, kai kur nors internete užsiprenumeruojate skaitmeninį žurnalą ir jo prenumerata kaskart automatiškai atnaujinama.
Visa tai todėl, kad „Final“ suteikia unikalų kredito kortelės numerį kiekvieną kartą mokant ir tas numeris galioja tik vienam pirkimui. Taip pat jūs pats, o ne bankas ar kita finansų institucija gali reguliuoti išleidžiamų pinigų sumas, limitus ir t. t. Kiekvieną kartą ką nors pirkdami gausite ir perspėjimą į telefone įdiegtą „Final“ programėlę, tad jokių pirkimų jums nežinant nebus.
„Final“ pateiks ir išsamią asmeninių išlaidų informaciją, taip pat stebės jūsų apsipirkimo įpročius ir pasiūlys, kaip sutaupyti pinigų.
Pasikeiskime namais
Užleisdami savo namus jūs kaupiate taškus, vėliau juos galite iškeisti į atostogas pas ką nors. Jei taškų kaupti ir savo namų užleisti nenorite, startuolio „Love Home Swap“ duomenų bazėje galite rinktis savo atostogoms namus iš daugiau nei 50 tūkst. pasiūlymų 150 pasaulio valstybių ir sutaupyti, nes dažniausiai didelį ir gražų namą parai išsinuomosite pigiau nei kuklų viešbučio kambarį.
Į startuolį nuo 2011 m. investuota jau daugiau nei 2,7 mln. svarų, tad jis pasiryžęs ryžtingai kautis su didžiausiu konkurentu „Airbnb“, siūlančiu panašias paslaugas.
Ne tokia įkyri reklama?
Londone įsikūręs startuolis naudoja sudėtingus algoritmus, kad rodytų tikslinę reklamą žmogui, remdamasis jo naršymo įpročiais, atliktomis paieškomis paieškos sistemose „Google“, „Yahoo!“ ar „Bing“. Taip pat įkomponuojama naršymo istorija, aktyvumas socialiniuose tinkluose, tinklalapio, kuriame lankosi, turinys ir t. t. Būtent algoritmų gebėjimas išrinkti tinkamiausią reklamą žmogui lėmė, kad startuolio paslaugomis jau naudojasi tokie pasauliniai ženklai kaip „Warner Bros.“, „Peugeot“, „Tesco“ ar „EA Games“. Kitas startuolio pranašumas – būdamas europietis, jis geriau nusimano apie Europos Sąjungos piliečių poreikius ir pomėgius, kurie labai dažnai skiriasi nuo JAV gyventojų.
Išmanioji darbuotojų paieška
Trumpai. „Hello Fresh“ tikslas – pakeisti žmonių valgymo ir gaminimo įpročius, tad tai nėra tik dar vienas maisto pristatymo startuolis. Nusprendžiate, kad vakarienei norite skaniai kepto kalakuto, apsilankote „Hello Fresh“ tinklalapyje ir į jūsų namus netrukus atkeliauja ne tik ekologiškai auginto kalakuto mėsa, bulvytės ir prieskoniai, bet ir receptas bei patarimai, kaip patiekalą patiekti ir papuošti. Kad tokia paslauga žmones domina, rodo startuolio metinės pajamos, viršijančios 50 mln. litų.