Portalo DELFI redakcija sulaukė neapsikentusios Valstybinio turizmo departamento tuščiais pažadais skaitytojos Justės laiško. Mergina su savo vaikinu buvo įsigijusi kelionę už 3 tūkst. Lt.

„Susidūriau su problema. Tiksliau - be manęs dar bent tūkstantis žmonių taip pat dabar yra nežinomybėje. Turbūt pamenate „Go Planet Travel“ bankrotą. Buvome tie, kurie liepos 4 d. rytą stovėjo oro uoste ir buvo praleisti iki pat paskutinio „laiptelio“ (įlipimo į lėktuvą)“, - savo pasakojimą pradėjo mergina.

Nors po liūdnos dienos praėjo jau penki mėnesiai, Justė skundžiasi, kad dar negavo kompensacijos už neįvykusią kelionę.

„Visus reikalus dabar tvarko Turizmo departamentas, kuris, kai pasidomi apie kažkokias naujienas, „groja“ tą pačią melodiją. Iki spalio pabaigos visiškai tylėjome ir tiesiog laukėme. Spalio paskutinę dieną parašėme laišką departamentui“, - tęsė mergina.

Pasak jos, departamentas informavo, kad tikisi, jog „jau kitą savaitę galutinai paruoš dokumentus ir perduos draudimo kompanijoms“.

Sulaukusi tokio atsakymo Justė kantriai laukė kitos savaitės.

„Praėjo savaitė, dvi trys... kol vėl, lapkričio 20 d.) pasidomėjome, kaip sekasi jiems ruošti dokumentus. Vėl ilgai nelaukus sulaukiu praktiškai identiško atsakymo“, - kalbėjo nuo kelionių organizatoriaus nukentėjusi lietuvė.

„Pirmadienį paruoštus dokumentus atiduosime draudimo kompanijoms, tad greitu laiku bus mokamos išmokos“, - džiuginančio atsakymo iš Valstybinio turizmo departamento sulaukė mergina.

Tuomet buvusi „Go Planet Travel“ klientė užklausė, kokia jai priskaičiuota išmoka. „Nežinome, žinosime pirmadienį, todėl iškart ir turistus informuosime mūsų tinklalapyje patalpindami pranešimą“, - netikėto atsakymo sulaukė Justė.

Dienos ir toliau bėgo, o mergina nesulaukė jokio atsakymo. Gruodžio 5 d. ji vėl kreipėsi į Turizmo departamentą.

„Spėkit, kokį vėl gavau atsakymą: kitos savaitės pradžioje atiduosime visą informaciją draudimo bendrovėms, kurios pradės atlikti išmokėjimus turistams“, - pasakojo mergina.

Panašu, kad Turizmo departamentas tikrai vangiai sprendžia nukentėjusiųjų nuo bankrutavusių kelionių agentūrų problemas. Trečiadienį turizmo departamento internetiniame puslapyje nurodytu informacijos telefonu niekas neatsiliepė.

Ragelio nekėlė ir į portalo DELFI klausimus dėl susidariusios situacijos su bankrutavusios „Go Planet Travel“ įmonės klientais neatsakė ir departamento atstovė spaudai Edita Gaigalienė. Telefono ragelio nekėlė ir laikinai Turizmo departamento vadovo pareigas ėjęs Juozas Raguckas.

Neatsiliepė Turizmo departamento atstovai ir į juos kreipusis elektroniniu paštu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)