Oro vežėjui „Grand Cru Airlines“ nutraukus sutartį su „Go Planet Travel“ buvo pranešta, kad keleiviai į atostogas bus dar skraidinami iki liepos 17 d. Tačiau nesutarimų su oro vežėju ir kelionių agentūromis kilo jau iki to.

Poilsį Bulgarijoje siūlančios bendrovės „Go2Holiday” atstovai tikina, kad nesutarimų rate atsidūrė ir šios bendrovės keleiviai. Pasak jų, „Grand Cru Airlines“ norėjo į Bulgariją neskraidinti „Go2Holiday” klientų, nors už keliones buvo sumokėta dar gegužės mėnesį.

„Tuomet kreipėmės į teismą ir gavome užtikrinimą, kad bent iki liepos 17 d. keleiviai sklandžiai keliaus į Bulgariją ir grįš atgal“, - pranešime spaudai cituojamas kelionių agentūros vadovas Džoni Kuprašvili.

Užtikrinę bent dalies klientų poilsį „Go2Holiday” sulaukė naujo „Grand Cru Airlines“ žingsnio. Oro vežėjas kreipėsi į teismą dėl neapmokėtų skrydžių į Bulgariją liepos 10,14,15 ir 17 dienomis. Kelionių organizatorius teigia, kad jokios skolos oro vežėjui neturi.

Trečiadienį teismas „Go2Holiday” pradėjo taikyti laikinos apsaugos priemones, sustabdytas disponavimas bendrovės turtu. Dž. Kuprašvili tikina, kad visi skrydžiai buvo apmokėti dar gegužę. Tiesa, dvišalės sutarties „Go2Holiday” su „Grand Cru Airlines” neturėjo, kelionės buvo pirktos per kelionių organizatoriaus pažymėjimo netekusią „Go Planet Travel“.

„Grand Cru Airlines“ vadovas Valdas Barakauskas tikino, kad „Go2Holiday” yra įsiskolinusi oro vežėjui, nes šio pinigai nepasiekė.

„Jie mokėjo „Go Planet Travel“, o su juo sutartis yra nutraukta, tai kokia čia gali būti kalba apie gavimus (pinigų – red.)“, - teigė jis.

V. Barakausko teigimu, bendrovė iš „Go2Holiday” nori išsireikalauti daugiau nei 300 tūkst. Lt.

Paklaustas, kodėl yra prašoma susimokėti už paslaugas, jei tiesiogiai sutarties „Go2Holiday” su „Grand Cru Airlines“ neturėjo, pašnekovas atsakė: „Prašome būtent už tuos skrydžius, kurie buvo po Vilniaus apylinkės teismo sprendimo, kad taikyti laikinąsias priemones, jog „Grand Cru Airlines“ skraidintų iki liepos 17 d. keleivius. Tai yra tik kuro sąnaudos“.

Oro vežėjo vadovo teigimu, „Go Planet Travel“ įsiskolinusi „Grand Cru Airlines“ yra 4,7 mln. Lt.

„Keista, kai „Go2Holiday” kažko reikalauja iš „Grand Cru Airlines“, su kuria nėra sudariusi jokių susitarimų, kai tuo metu visus savo reikalavimus turėtų nukrepti į „Go Planet Travel“ bendrovę, - komentavo jis. - „Go2Holiday” mokėta kaina buvo netgi mažesnė už minimalias skrydžių išlaidas, o skirtumą sumokėdavo „Go Planet Travel“, todėl, manytina, kad šios bendrovės veikė kartu, kartu organizuodavo keliones“.

DELFI primena, kad „Grand Cru Airlines“ informavo apie sutarties nutraukimą su „Go Planet Travel“ liepos 3 d. Valstybinis turizmo departamentas kelionių organizatoriaus pažymėjimą „Go Planet Travel“ sustabdė liepos 4 d., liepos 11 d. jis panaikintas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)