"Tikimės pasirinkti patarėją iki pirmojo ketvirčio pabaigos, tačiau tvirtai pasakyti, kad tai pavyks, dar negalime", - BNS sakė VTF privatizavimo direktorius Antanas Malikėnas.

Pasak jo, tik po to, kai patarėjas pateiks savo išvadas, bus apsispręsta, kokią "Klaipėdos transporto laivyno" dalį ir kaip privatizuoti.

"Jeigu norime rimto pardavimo, reikia laiko jam pasirengti. Manau, kad pats įmonės privatizavimo procesas bus pradėtas antroje kitų metų pusėje", - tvirtino A.Malikėnas.

Anot jo, iki kitų metų pabaigos numatyta privatizuoti abi laivininkystės įmones - "Klaipėdos transporto laivyną" ir "Lietuvos jūrų laivininkystę".

VTF valdo 80,89 proc. "Kaipėdos transporto laivyno" (nominali vertė - 105,8 mln. litų) bei 73,24 proc. "Lietuvos jūrų laivininkystės" akcijų (147,14 mln. litų). Pastaroji įmonė įkurta šiais metais, po to, kai Danijos bendrovė "DFDS Tor Line" įsigijo "Lisco" ir reorganizavo ją į keltų bendrovę "Lisco Baltic Service" ir trampinių laivų įmonę "Lietuvos jūrų laivininkystė".

Pirmas bandymas parduoti "Klaipėdos transporto laivyną" 2000 metais nepavyko - privatizavimo sutartis buvo nutraukta, kai koncernas SBA, ketinęs pirkti įmonę kartu su Norvegijos laivybos bendrove "J. O. Tankers", atsisakė šio projekto.Už 80,89 proc. akcijų paketą pirkėjai turėjo sumokėti 83 mln. litų.