Partnerius apie veiklos stabdymą įspėjusios „Go2Holiday“ atstovai trečiadienį susitiko su Valstybinio turizmo departamento atstovais ir pranešė, kad kelionės atšaukiamos dėl „Go Planet Travel“ nemokumo bei dėl to, kad skrydžių bendrovė „Grand Cru Airlines“ atsisako suteikti vietas orlaivyje.

„Grand Cru Airlines“, įsipainiojusi į konfliktą su „Go Planet Travel“, atsisakė toliau skraidinti ir mūsų keleivius, nors už skrydžius ir esame sumokėję iš anksto. Derėjomės su kitais vežėjais, tačiau dėl nepalankių skrydžių laikų, išaugusios kainos ir kitų nepalankių sąlygų negalime pasiūlyti keleiviams patogios ir priimtinos alternatyvos skrydžiui iš Vilniaus“, - teigiama „Go2Holiday“ laiške verslo partneriams.

DELFI žiniomis, dvišalės sutarties „Go2Holiday” su Grand Cru Airlines” neturėjo, tačiau poilsiautojams vietos lėktuve buvo išpirktos per „Go Planet Travel“, kuri buvo rezervavusi visą lėktuvą.

Bendrovės išplatintame pranešime „Go2Holiday“ direktorius Džonis Kuprašvilis tvirtina, kad bendrovė tapo šio konflikto įkaite.

Anot „Go2Holiday“ direktoriaus, tais pačiais lėktuvais, kaip ir „Go Planet Travel“ keleiviai, „Grand Cru Airlines“ avialinijomis į Bulgariją turėjo skristi ir „Go2Holiday“ keleiviai. Skrydžių bendrovė, aiškindamasi santykius su vienu kelionių organizatoriumi, atsisakė skraidinti ir kito keleivius.

Pasak Dž. Kuprašvilio, „Go2Holiday“ priėmė sunkų, tačiau neišvengiamą sprendimą – šiam sezonui nutraukti skrydžius iš Vilniaus ir grąžinti klientams pinigus.

„Esame finansiškai pajėgūs tą padaryti ir pirmiausiai galvojame apie savo keleivius. Siekdami, kad kuo mažiau jų patirtų nepatogumų, nusprendėme, kad garbingiausia išeitis jų atžvilgiu, stabdyti mūsų kompanijos organizuojamas šio sezono keliones į Bulgariją ir apie tai juos informuoti kaip įmanoma greičiau“, - teigia Dž. Kuprašvils.

Pasak jo, bendrovė surado dar vieną išeitį - kelionę į Bulgariją iš Rygos oro uosto. Papildomai keleiviams tai nieko nekainuotų,„Go2Holiday“ apmokės jų kelionės išlaidas iki Rygos. Jei keleiviai visgi nuspręs atšaukti kelionę , jiems bus grąžinti pinigai.

„Go2Holiday“ jau išplatino laišką savo klientams ir partneriams – kelionių agentūroms. Jame ragina kreiptis į juos visus keleivius, įsigijusius keliones į Bulgarįją, kurios baigiasi po 2014.07.17 dienos. Sumokėti pinigai bus gražinti kiekvienam keleiviui asmeniškai į nurodytą sąskaitą. Taupant jų laiką, reikės tik užpildyti elektroninę prašymo formą.

„Go2Holiday“ vadovas teigia, kad Lietuvoje kelionių organizatoriai yra visiškai priklausomi nuo skrydžių bendrovių. Pasak jo, šioje rinkoje nėra daug alternatyvų ir vežėjų konkurencijos, todėl pastarieji gali diktuoti sąlygas kelionių organizatoriams , o skrydžius nutraukti jiems yra labai lengva.

„15 metų klientus skraidiname į Bulgariją. Džiaugėmės patikimo kelionių partnerio vardu, o dabar nukentėsime ir savo klientus nuvilsime dėl dviejų kompanijų verslo intrigų. Apmaudžiausia, kad dėl to nukentės ir savo atostogas suplanavę žmonės“, - sako Dž. Kuprašvili.

Trečiadienį ryte „Go2Holiday" kartu su advokatų kontora „Pavlov ir partneriai" pateikė prašymą Vilniaus apylinkės teismui, dėl laikinųjų apsaugos priemonių taikymo „Grand Cru Airlines", kurios įpareigotų tęsti skrydžius į Bulgariją  ir atgal iki 2014.07.17 d. imtinai.

Vilniaus miesto apylinkės teismo atstovė spaudai Airinė Šerelytė BNS teigė, kad teismas kol kas nėra gavęs „Go2Holiday“ prašymo.

Kelionių agentūra tvirtina, kad ji yra finansiškai pajėgi visiems klientams grąžinti sumokėtus pinigus.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)