„Sumokėjau 3200 Lt, bet tikrai Gariūnuose gražesnę suknelę nusipirkčiau, nes toks vaizdas, kad pati pasisiuvau suknelę“, - skundėsi su DELFI susisiekusi būsima nuotaka.

Iki Sandros (vardas pakeistas – red.) vestuvių liko trys savaitės, tačiau mergina pasimetusi – suknelė, kurią ji atsiėmė iš vestuvinių suknelių salono, jos nuomone, visiškai nepanaši į tokią, kokios ji norėjo. Mergina skundžiasi, kad suknelei paaukojusi nemažą sumą liko su nekokybiškai pasiūta suknele.

„Į saloną kreipiausi, pamačiusi norimos vestuvinės suknelės nuotrauką, jo internetiniame puslapyje. Darbuotoja pasakė, kad mano dydžio neturi, tačiau yra galimybė pasisiūti identišką suknelę“, - pasakojo Sandra.

Merginos pasakojimu, kai ši nuvažiavo matuotis suknelės ir pasakė, kad siūlių kokybė jos netenkina, tačiau salono atstovai pasiūlė pasiimti medžiagos likutį ir rasti, kas geriau pasius.

Sandra skundėsi, kad jai pasiūta vestuvinė suknelė atrodo kaip susiūta rankomis, gipiūras neįsiūtas į suknelę, matyti didžiulės siūlės.

„O rankovės taip prisiūtos, kad net rankų negaliu pakelti, - pridėjo mergina. - Taip pat man buvo pasakyta, kad turiu primokėti 500 Lt, nes išsirinkau brangesnį šilką, bet jau ir taip suknelė kainuoja 3200 Lt”.

Mergina teigė pasimetusi: vestuvės jau ant nosies, o su pasiūta suknele ji nenori sau gadinti šventės. „Nežinau, ką darysiu. Gal ieškosiu kitos suknelės“, - nusiminusi kalbėjo būsima nuotaka.

Pasiimdama suknelę klientė sutinka, kad neturi pretenzijų

Vilniuje įsikūrusio vestuvinių drabužių salono „La Fleur“ atstovė Aleksandra teigė, kad siuvant suknelę daroma viskas, kad suknelė būtų pasiūta geros kokybės.

„Visada mūsų nuotakos matuoja sukneles. Būna, kad matavimo metu kažkas nepatinka, tada keičiame“, - teigė ji.

Pašnekovė tikino, kad su savimi pasiimdama suknelę nuotaka pasirašo, kad neturi pretenzijų, todėl, jei klientei būtų nepatikusi suknelės kokybė, ji tai turėjo pranešti salono darbuotojams prieš pasiimant suknelę į namus.

„Su kiekviena nuotaka sudarome sutartį. Iš mūsų pusės turime suknelę pasiūti laiku ir tokią, kokios nori nuotaka. Kai nuotaka suknelę pasiima, pasirašo, kad suknelę paėmė ir kad neturi pretenzijų“, - teigė salono darbuotoja.

Paskutinio matavimo metu, pašnekovės teigimu, visada įsiklausoma į nuotakos nuomonę ir, jei jai kažkas atrodo netinkama, bandoma taisyti.

Vartotojas gali vienašališkai nutraukti sutartį

Vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartojimo prekių ir paslaugų skyriaus vedėja Rasa Pupienienė teigė, kad vartotoja net ir atsiėmusi savo suknelę gali vėl kreiptis į paslaugos teikėją dėl netenkinamos kokybės, nors jau ir įvyko galutinis sandoris.

„Vartotojas negali atsisakyti savo teisių jokiu susitarimu“, - teigė specialistė. Jei klientė negalėtų pasiimti prekės nepasirašiusi, kad neturi pretenzijų tokiu atveju tokia sąlyga būtų pripažinta nesąlygiška.

Vis dėlto Vartotojų teisių apsaugos tarnybos atstovė teigė, kad ginčas tarp paslaugos teikėjo ir kliento yra nagrinėjamas kiekvienu atveju konkrečiai, todėl nepamačius sutarties sunku pasakyti, ką klientė galėtų daryti tokiu atveju.

Nepaisant to, jei vartotojui atrodo, kad pasiūtas drabužis yra netinkamos kokybės, siūloma raštu kreiptis į pardavėją ir pareikšti reikalavimą dėl netinkamos kokybės siuvėjos darbo.

Jei vartotojui parduodamas netinkamos kokybės daiktas, klientas iš pardavėjo gali reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus, nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtą kainą.

„Jei pardavėjas nesutinka su vartotojos reikalavimu, vartotoja turi kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kuri ištyrusi prekę surašo patikrinimo aktą, kuriame nurodo, ar vartotojo reikalavimas pagrįstas. Jei vartotojos reikalavimas pagrįstas, o pardavėjas jo netenkina, Valstybinė ne maisto produktų inspekcija patikrinimo akto kopiją pateikia Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai dėl vartotojos teisių ginimo“, - aiškino R. Pupienienė.

Vartotojų teisių apsaugos tarnybos teigimu, pardavėjas turi teikti kokybiškas ir saugias prekes bei paslaugas vartotojui. Jei šių pareigų nevykdo, privalo prisiimti dėl tokios veiklos atsiradusius nuostolius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (328)