Kaip nurodo „Lietuvos geležinkeliai“, pagrindinis kinų delegacijos tikslas – įvertinti krovinių gabenimo galimybes bei perspektyvas naujuoju Šilko keliu, jungiančiu Kiniją, Kazachstaną, Baltarusiją su Vakarų Europa.

„Kinijos bendrovės domisi verslo plėtros galimybėmis Lietuvoje. Jos suinteresuotos bendradarbiauti technologijų srityje, susijusioje su geležinkelių statyba. Mūsų atstovybė Kinijoje yra užmezgusi ryšius su šios šalies įmonėmis, kurios veža chemijos produktus, metalus, kitas medžiagas. Galimybių bendradarbiauti su viena galingiausių pasaulio ekonomikos valstybių tikrai yra, todėl mes dedame labai daug pastangų, kad jomis pasinaudotume“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Vizito metu kinų delegacija susitiks su Susisiekimo ir Užsienio reikalų ministerijų, „Lietuvos geležinkelių“, „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos“, taip pat „VPA Logistics“, „Smeltės“, „Klaipėdos konteinerių terminalo“ ir kitų institucijų bei bendrovių vadovais.

2013-aisiais buvo pasirašytas bendradarbiavimo memorandumas tarp „Lietuvos geležinkelių“ ir China Railway International Multimodal Transpor Co., Ltd. (CRIMT), kuri užsiima krovinių gabenimu tarptautiniais maršrutais jūra ir geležinkeliais, šaudyklinių traukinių organizavimu, tranzito, logistikos paslaugomis, pavojingų krovinių gabenimu.

CRIMT aktyviai ieško naujų konteinerinių traukinių maršrutų tarp Europos ir Azijos, todėl juos domina iš Europos tranzitu per Lietuvą į Kiniją kursuojantis konteinerinis traukinys „Saulė“. Traukinys „Saulė" jungia devynias valstybes nuo Kinijos iki Belgijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)