Jis tapo vienu iš kickerpicker.com valdančiosios bendrovės akcininkų, skelbia įmonė. Šiuo metu L. Gualco taip pat priklauso pradedančiosios įmonės komandai „Uber Technologies“, į kurią „Google“ investavo 258 mln. JAV dolerių (645 mln. litų).

Verslininkas bus atsakingas už tarptautinę šio projekto plėtrą, pradedant nuo Jungtinių Valstijų rinkos. L. Gualco ir Kickerpicker.com bendradarbiauti pradėjo jau prieš kurį laiką ir Luca svariai prasidėjo prie šio projekto koncepcijos vystymo. Stanfordo universitete jam buvo suteiktas daktaro laipsnis, o viena iš jo disertacijos temų buvo daiktų manai internetu. Ši patirtis leido jam teorines žinias pritaikyti praktiškai – plėtojant šį tinklą.

„Kurį laiką dirbau šio projekto konsultantu, bet dabar nusprendžiau prisijungti prie jų komandos ir padėti jiems išplaukti į tarptautinius vandenis. Matau, kad namų rinkoje Lietuvoje jiems gerai sekasi. Esu tikras, kad tokio pobūdžio projektui – žaismingai pirkimo įpročių alternatyvai – gerai seksis ir Jungtinėse Valstijose. Plėtra yra mano pagrindinis tikslas 2014 metams“, - sakė L. Gualco.

„Tokio žmogaus kaip Luca atėjimas mums tikrai yra reikšmingas žingsnis į priekį. Tikime, kad jo žinios, patirtis ir kontaktai smarkiai prisidės prie mūsų plėtros užsienyje. Jis aktyviai dalyvavo pritraukiant „Google“ investicijas į pradedančiąją įmonę „Uber Technologies“. Šiuo metu deramės su potencialiais investuotojais dėl papildomos lėšų injekcijos plėtrai užsienyje. Taigi L. Gualco yra neįkainojamas šaltinis, padedantis mums praverti duris, kurias kitu atveju atverti iš Lietuvos būtų snku“, - sakė Kickerpicker.com projekto kūrėjas ir vienas iš savininkų Donatas Juškus.

Kickerpicker.com nėra tipiška internetinė parduotuvė. Tai vieta, kur žmonės gali linksmai bei interaktyviai pirkti, parduoti arba išmainyti savo daiktus. Pardavėjai raginami kūrybiškai ir originaliai pristatyti parduodamą prekę, įkeliant nuotraukas ir vaizdo įrašus. Būtent tai skiria šį projektą nuo paprasto pelės paspaudimo ir produktų sudėjimo į virtualų pirkinių krepšelį bei paverčia jį smagia pramogos forma. Į šį projektą kūrėjai jau yra investavę 150 tūkst. JAV dolerių (375 tūkst. litų).

„Šiandieniniai interneto vartotojai yra socialiai aktyvūs ir internete trokšta maksimaliai mėgautis vaizdais, veidais bei gyvenimu. Nieko keista, kad šiandien patys populiariausi socialiniai tinklai yra tie, kuriuose itin daug vaizdinio turinio - „Pinterest“, „Instagram“ ir, žinoma, „Facebook“. Mūsų manymu, įprastų elektroninių parduotuvių era artėja prie pabaigos. Jau dabar galime pastebėti pirmuosius transformacijos ženklus socialinės prekybos link. Štai kodėl norime būti vieni pirmųjų, įšokę į šį traukinį su Kickerpircker.com“, - teigė D. Juškus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (47)