„Įmonė kaip veikė, taip ir veiks. Plėtros planai nesikeičia“, - BNS sakė Artūras Zuokas.

Jo teigimu, kitais metais „Air Lituanica“ turėjo išsinuomoti du papildomus „Embraer“ orlaivius, dėl kurių šiuo metu vyksta derybos.

„Kitais metais „Air Lituanica“ planavo išsinuomoti dar du orlaivius. Vieną jų greičiausiai bus siekiama išsinuomoti anksčiau, nes įmonė stengsis užtikrinti galimybę skristi keleiviams norimais maršrutais", - BNS sakė Vilniaus meras.

Anot A. Zuoko, jis visuomet pasisakė už Baltijos šalių bendradarbiavimą, kuriant bendrą skrydžių bendrovę.

„Estonian Air“ žingsnis, sakyčiau, buvo netikėtas, vienašališkas ir nepagrįstas. Bendrovės vadovai yra samdomi darbuotojai, jie turi trumpalaikius tikslus ir siekia tik trumpalaikio rezultato“, - sakė A. Zuokas.

„Air Lituanica“ teigia, kad bendradarbiavimo sutartį vienašališkai nutraukusi „Estonian Air“ jai liko skolinga 5,7 mln. litų. Tuo metu „Estonian Air“ tikina, kad bendradarbiavimo netęs dėl „Air Lituanicos“ skolų.

Estijos įmonės reikalaujama grąžinti skolą, o jeigu ne - Lietuvos įmonė imsis teisinių priemonių ir gali kreiptis į tarptautinį arbitražą.

Nuo ketvirtadienio bilietus į Amsterdamo reisą bus galima įsigyti tik per „Estonian Air“ pardavimo kanalus, o į Berlyno, Briuselio, Miuncheno ir Prahos – per „Air Lituanica“.

Su vienu orlaiviu likusi dirbti Lietuvos skrydžių bendrovė sieksianti, kad į Amsterdamą keleivius galėtų skraidinti savarankiškai.

„Air Lituanica“ vienintelė akcininkė yra „Air Vilnius Group“, kurios 83 proc. akcijų valdo Vilniaus savivaldybės bendrovė „Start Vilnius“, dar 17 proc. - privataus kapitalo įmonė „Air Lituanica Club“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (68)