„Barboros“ projekto vadovė Ilona Guobytė DELFI sakė, kad per antradienį sulaukta daugiau nei 100 CV, trečiadienį taip pat plaukė laiškai ir skambėjo telefonas.

„Manau, kad tai yra tikrai nemažai. Mūsų lūkesčius tai tikrai pateisino, nes sulaukėme tikrai įdomių skambučių ir CV. Kiek spėjome pasižiūrėti, prie projekto nori prisidėti ir žmonės su patirtimi, ir be jos“, – komentavo ji.

I. Guobytė negalėjo pasakyti, kokio dydžio komandą ketinama suburti.

„Dar nespėjome padaryti visų CV analizės, tačiau galiu pasakyti, kad kreipiasi įvairių sričių žmonės: nuo IT specialistų iki turinčių patirties žurnalistikos ir ryšių su visuomene srityje“, – komentavo „Barboros“ projekto vadovė.

Antradienį žiniasklaidoje buvo užsakyta plati reklaminė kampanija, kurioje buvo pranešta, kad du į turtingiausių žmonių sąrašus patenkantys verslininkai kurią elektroninę parduotuvę ir pradeda burti komandą.

Vienas iš „Barboros“ investuotojų I. Staškevičius DELFI pripažino ir pats sulaukęs skambučių dėl darbo.

„Aš pats, nors ir nebūdamas Lietuvoje, gavau daug žinučių ir skambučių, nors ne visai tuo adresu. Žinoma, man nesudėtinga ir aš nukreipsiu besidominčius teisinga linkme, tačiau aš projekte esu investuotojas, vykdomąja veikla užsiima kiti žmonės“, – teigė jis.

Paklaustas, ar „Barbora“ nebus tiesioginis elektroninės parduotuvės e.maxima.lt konkurentas, verslininkas sakė: „Maxima“ negali skirti daugiausiai dėmesio prekybai internetu, o „Barborai“ tai bus vienintelė veikla. „Maxima“ turbūt neišvengiamai turės interneto elementų, bet šie projektai ir prekybos formos yra gana skirtingos. Be abejo, galima sakyti, kad jos konkuruoja, bet, kita vertus, ir papildo viena kitą“, – kalbėjo verslininkas.

Teigiama, kad elektroninė parduotuvė turėtų startuoti kitų metų pradžioje. Planuojama, kad ateityje parduotuvė plėsis ir į užsienį

Virusinė reklaminė kampanija

Tuo metu darbo skelbimo portalo „CV Online“ marketingo vadovė Rita Karavaitienė mano, kad toks susidomėjimas yra tikrai geras, tačiau svarsto, kiek iš atsiųstų CV bus tinkamos.

„Tai tikrai yra tikrai geras rezultatas. Srautas didelis, tik kiek jo bus tikslingo. Klausimas, ar jiems reikia kiekybės ar ir kokybės? Jeigu nėra apibrėžtų reikalavimų, nėra nieko tiksliai įvardyta, tai žmonės tokiais atvejais tiesiog bando laimę – gal pasiseks. Todėl tame sraute gali tikrai būti daug CV „ne į temą“, – savo nuomonę išsakė ji.

Rita Karavaitienė

Paklausta, ko tuomet siekiama tokiu abstrakčiu skelbimu, personalo specialistė teigė: „Dažniausiai įmonės tikisi tikslinių kandidatų ir nešaudo iš lanko į debesis. Jeigu ieško darbuotojo, jie žino, kokio žmogaus tikisi. Taigi tai yra viso projekto geras užsukimas. Jeigu žmonės siunčia CV, jie pradės vienas kitam perdavinėti žinią. Taigi gausis virusinė reklaminė kampanija“.

Plėstis yra kur

Mokėjimų sprendimų paslaugą „Mokejimai.lt“ valdančios bendrovės „EVP International“ generalinis direktorius Kostas Noreika yra įsitikinęs, kad elektroninės prekybos galimybės Lietuvoje yra didžiulės.

Jo pateikiamais duomenimis, Lietuvoje elektroninė prekyba sudaro 2,6 proc. visos prekybos, Europos vidurkis – 4,5 proc., o, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje – 10 proc.

„Taigi žvelgiant į šiuos skaičius galima pasakyti, kad potencialas Lietuvai augti tikrai yra“, - antradienį dienraščio „Verslo žinios“ surengtoje konferencijoje „Augimo pagreičio beieškant“ sakė jis.

K. Noreikos vertinimu, Lietuvos elektoninės prekybos rinka sudaro iki 2 mlrd. Lt per metus.

Europos Komisijos atlikto tyrimo duomenimis, 45 proc. europiečių apsipirkinėja internetu kartą per mėnesį.

Šių metų balandį darytų tyrimų duomenimis, Lietuvoje 32 proc. apklaustųjų nurodė perkantys internetu. Dažniausiai neišeinant iš namų perkami drabužiai ir avalynė, elektronikos prekės, maistas ir gėrimai, įvairios paslaugos.