Kaip pasakojo „Forto“ restoranų tinklo rinkodaros vadovas Kęstutis Markevičius, parenkant darbuotojus daugiausia dėmesio kreipiama į komunikabilumą, šiltumą, išvaizdą ir užsienio kalbų mokėjimą.
„Anglų, rusų kalbas dabar jau moka beveik visi padavėjai, dirbantys restoranuose Vilniaus centre. O jei dar moka ir lenkiškai – tai jau didelis pranašumas. Tačiau svarbiausias reikalavimas – gražiai kalbėti lietuviškai“, – pabrėžė K.Markevičius.
„Dabar jau būna mažiau situacijų, kai klientas ir padavėjas nesusikalba. Bet pasitaiko, kai jaunas darbuotojas, prasčiau mokantis rusiškai, karbonadą rusiškai pavadina „skania kiaule“, o kalakutą – „didele višta“. Arba tiesiog mojuoja rankomis vaizduodamas paukštį”, – linksmas istorijas pasakojo „Forto“ atstovas.
Pirmąjį šių metų pusmetį Vilnius daugiausia svečių sulaukė iš Rusijos – 48,4 tūkst., tai 27 proc. daugiau nei praėjusių metų pirmąjį pusmetį.
Net 48 proc. daugiau nei pernai sulaukta keliauninkų iš Baltarusijos – beveik 46 tūkst.