Pasak tarnybos, VVTAT yra gavusi 41 vartotojo nusiskundimą dėl „Universal Creations“ vykdomos veiklos.

Vartotojai savo prašymuose nurodė, kad šios bendrovės internetinėje svetainėje buvo paskelbti pasiūlymai įsigyti kuponus, leidžiančius su iki 75 proc. nuolaida apsigyventi viešbučiuose įvairiose šalyse, bendrovė taip pat įsipareigojo suteikti pasirinkto viešbučio kambario rezervavimo paslaugą.

Balandžio mėnesį žiniasklaidoje pasirodžius publikacijoms, kad bendrovė vykdo galimai nesąžiningą veiklą, daugelis vartotojų kreipėsi į „Universal Creations“ dėl sutarties nutraukimo ir pinigų grąžinimo. Kai kurie asmenys nurodė, kad iš bendrovės gavo elektroninį laišką, kuriame teigiama, kad pinigai bus grąžinti artimiausiomis dienomis, tačiau sumokėtų pinigų taip ir neatgavo.

Klientai su bendrovės atstovais bandė susisiekti nurodytu telefonu, tačiau šiais numeriais niekas neatsiliepė, o nuvykus į bendrovės buveinę jos atstovų nerado.

Kai kurie asmenys nurodė, kad norėjo pasinaudoti įgyta paslauga, tačiau „Universal Creations“ šios paslaugos pirkėjams nesuteikė, siūlydama kreiptis vėliau.

VVTAT prašo policijos inicijuoti ikiteisminį tyrimą dėl šios bendrovės veiksmų.

DELFI primena, kad įtarimų dėl portalo veiklos kilo, kai portale www.myliuatostogas.lt buvo pradėta pardavinėti viešnagė su 75 proc. nuolaida dviem žmonėms septynioms nakvynėms penkių žvaigždučių viešbutyje Maljorkoje „Nixe Palace“.

Panašūs pasiūlymai buvo pateikiami ir penkių žvaigždučių viešbučiuose Kretoje, Graikijos Koso saloje, Tenerifėje (Ispanija).

DELFI susiekus su viešbučio administracija, ši nurodė, kad nieko nežino apie akcijas. „Universal Creations“ teigė, kad akcijas siūlo per tarpininkus, tad viešbučiai nieko ir nežino apie minėtas akcijas.