Trečiadienio popietę Giedrei skubiai reikėjo į sąskaitą įnešti pinigų. Moteris pasinaudojo sostinės Karoliniškių mikrorajone esančiu bankomatu.

„Į bankomatą įdėjau 6800 Lt. Bankomatas juos pasiėmė. Skaičiavo, skaičiavo... Ir staiga pamačiau užrašą, kad bankomatas neveikia“, - nemaloniais prisiminimais dalijosi vilnietė.

Prasėdėjusi pusantros valandos šalia esančiame banko skyriuje moteris dar nebuvo sulaukusi jokios pagalbos: „Pinigų neturiu nei rankose, nei sąskaitoje“.

Giedrė piktinosi, kad tikrai nėra pirma klientė, kuriai taip nutiko, tačiau bankas vis dar nėra pasiruošęs greitai išspręsti problemos.

Sugriuvo dienos planai

„Darbuotoja sako, kad daro viską išimties ir skubos tvarka. Žada, kad šiandien (trečiadienį – DELFI) bus pinigai. Į bankomatą įnešiau pinigus, nes man reikėjo skubiai atlikti finansines operacijas. O į bankomatą įnešus, pinigai iškart atsiranda sąskaitoje“, - pasakojo moteris.

Tačiau Giedrė porą valandų nesulaukė jokio progreso: „Per daugiau nei valandą prie bankomato neatvyko nei joks technikas, nei inkasatorius“.

Kadangi vilnietei reikėjo kuo greičiau pinigų sąskaitoje, ji prašė darbuotojų, kad jos raštiškai patvirtintų, kad pinigai bus grąžinti tą pačią dieną, tačiau tokio patvirtinimo darbuotojai pasirašyti negalėjo.

„Turi laukti inkasatorių, skaičiuoti. Aš irgi šiandien turėjau svarbių darbų, svarbių susitikimų, patyriau labai didelį šoką – vis dėlto 6800 Lt yra nemaži pinigai. Ir aš nežinau, kur jie, - tvirtino banko skyriuje pinigų laukianti pašnekovė. - Jei aš nesumokėčiau kažko laiku bankui, tai mane nuskalpuotų. O dabar, kai jie negali mano pinigų iškart atiduoti, tai niekaip jau negaliu jų nuskriausti“.

Tikimybė, kad taip nutiks - viena iš 1000

„Swedbank” komunikacijos projektų vadovė Orinta Barkauskaitė teigė, kad, deja, bet bankomatai yra techniniai įrenginiai, kurie kartais genda.

„Tačiau mūsų statistika rodo, kad įnešant pinigus į bankomatą, tikimybė susidurti su nesklandumais yra 1 iš 1000. Užstrigus bankomatui, klientai visada gali kreiptis į banką. Gavę tokį kliento prašymą, atliekame bankomato inkasaciją ir patikriname pinigų likutį įrenginyje“, - pasakojo banko atstovė.

Jei bankomatas iš tiesų „suvalgo“ pinigus, banko darbuotojai mato perviršį ir ši suma kuo greičiau įskaitoma į kliento sąskaitą.

„Išimtiniais atvejais, padalinio valdytojo sprendimu, ginčijamą sumą klientui galime grąžinti išankstine tvarka, dar prieš atlikdami bankomato inkasavimą. Vėliau suskaičiavus pinigų likutį bankomate, yra įvertinama, ar kliento skundas buvo pagrįstas. Paaiškėjus, kad skundas buvo nepagrįstas, kompensuotas lėšas bankas susigrąžina“, - kalbėjo O. Barkauskaitė.

Ketvirtadienio rytą "Swedbank" atstovai teigė, kad pinigai į vilnietės sąskaitą buvo grąžinti dar trečiadienį.

"Bankomato veikla buvo sutrikusi dėl kažkuriuo metu į bankomatą patekusios cento monetos. Tarp banknotų patenkantys svetimkūniai - monetos, čekiai, akcijų lipdukai - yra viena dažnesnių bankomatų sutrikimų priežasčių", - teigė O. Barkauskaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (453)