Šiais metais "Lauma" ketina labiau populiarinti savo prekinį ženklą Lietuvoje, stiprindama bendradarbiavimą su mažmeniniais prekiautojais, didindama prekybos vietų skaičių, panaudodama tiesioginę reklamą bei rengdama kolekcijų pristatymus, teigė "Lauma" prezidentas Indrekas Rahumaa.

Nauja apatinio trikotažo pavasario-vasaros kolekcija, kurioje pirmą kartą buvo naudojamos madingos austos elastingos medžiagos, ketvirtadienį pristatyta Kaune.

Baltijos šalyse "Lauma" užima apie 15 proc. apatinio trikotažo rinkos, kiek mažesnę rinkos dalį "Lauma" yra išsikovojusi Lietuvoje, ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė I. Rahuma.

Nors tai yra viena didžiausių įmonių Latvijoje, šiuo metu ji stipriausiai šaknis įleidusi Estijoje. 1971 metais Latvijoje įkurtos trikotažo įmonės "Lauma" pagrindinė savininkė šiuo metu yra Estijos bendrovė "Alta Capital", valdanti 84 proc. akcijų.

Estijoje yra 65, Lietuvoje - 51, Latvijoje - 40 parduotuvių, kuriose parduodamas "Laumos" apatinis trikotažas. Pasak I. Rahumos, mažiausiai gyventojų turinčios Estijos pavyzdys rodo, jog tiek Latvijoje, tiek Lietuvoje "Lauma" gali atrasti daugiau savo pirkėjų.

Du trečdalius "Laumos" produkcijos sudaro trikotažo audinys, vieną trečdalį -apatinis trikotažas. Įmonės prezidento teigimu, apie pusę savo produkcijos "Lauma" parduoda ES šalyse, likusią dalį - Rusijos, Ukrainos ir Baltarusijos rinkose. Praėjusiais metais įmonės apyvarta buvo apie 37 mln. JAV dolerių, šiemet tikimasi beveik 42 mln. dolerių. Pernai bei užpernai "Laumos" pelnas sudarė apie 4,5 mln. JAV dolerių.

Šiais metais "Lauma" numačiusi investuoti beveik 6 mln. JAV dolerių, pernai investicijos siekė 3 mln., 2003 m. - 2,5 mln., 2002 m. - 4,9 mln. JAV dolerių.

I.Rahumos duomenimis, "Laumoje" dirba 1300 darbuotojų, įmonė įsikūrusi bene didžiausiame pastate Baltijos šalyse, jo plotas - 110 tūkst. kvadratinių metrų.

"Lauma" produkciją parduoda daugiau nei 20 pasaulio šalių, didžiausi jų konkurentai - Vokietijos ir Prancūzijos apatinio trikotažo gamintojai. Be to, Latvijos bendrovės prezidentas pripažįsta, jog potencialias pirkėjas nuvilioja ir Kinija, kuri gamina ne tik pigų, bet ir vis geresnės kokybės apatinį trikotažą.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją