Pasak jo, dabartinis "Audimo" subrangovų tinklas bus išplėstas iki 60 smulkių ir vidutinių įmonių, daugiausia - siuvimo. Dabar paslaugas Kauno bendrovei teikia daugiau kaip 40 įmonių, kuriose dirba 1,2 tūkst. darbuotojų.

Į naujoves, naujausias sportinės aprangos gamybos technologijas ir kuriamą dizaino centrą bendrovė norėjo investuoti apie 17 mln. litų, iš jų 10 mln. litų "Audimas" planavo skirti savo lėšų, likusių siekė iš Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų.

"Tačiau girdėjome, kad struktūrinių fondų lėšos, į kurias galėjome pretenduoti, jau išnaudotos. Jei mes paramos negausime, projekto apimtis teks mažinti. Tuomet neįgysime tokio konkurencinio pranašumo, kokį planuojame. Tačiau projekto neatsisakysime, nes be jo mūsų įmonės, kaip ir viso sektoriaus, ateitis labai miglota", - sakė R.Povilaitis.

Pagal investicinį projektą "Audimas" planuoja įdiegti pažangiausią, lazerinėmis ultragarso ir klijavimo technologijomis paremtą besiūlių drabužių gamybą, pasitelkdamas regionines įmones.

R.Povilaitis planuoja, kad, įmonei pradėjus kurti didesnės pridedamosios vertės gaminius, iki 2009 metų jos sukuriama pridėtinė vertė, palyginti su 2004-aisiais, išaugs apie 30 proc. Nuosavų prekės ženklų gaminių pardavimų metinis augimas 2005-2009 metais vidutiniškai sudarys 20 proc. Pernai šie pardavimai didėjo 12 procentų.

Kauno bendrovė planuoja ir toliau aktyviai bendradarbiauti su dabartiniais užsienio partneriais - kurti bei tiekti jiems produktus, stiprinti "Audimo" prekės ženklą kitose rinkose. Šiemet bus pradėta prekiauti sportiniais drabužiais Lenkijoje ir Ukrainoje - šias rinkas turėtų pasiekti krepšinio apranga "Orange Virus".

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją