Reikia ne tarpininkavimo, o gabenimo paslaugų

Didžiulės – 50–70 proc. – nuolaidos neaplenkė ir internetinių parduotuvių. Praėjus šventiniam laikotarpiui, prekybininkai toliau vilioja klientus nuolaidomis įvairiausioms prekėms ir skelbia išpardavimus tiek technikai, tiek drabužiams ar kosmetikai. Mažesnes kainas šiuo metu siūlo tokios žinomos parduotuvės kaip Macys.com, 6pm.com, Fragrancedirect.co.uk ar internetinė „H&M” parduotuvė.

Nors tarpininkai, padedantys įsigyti pirkėjams prekes internetu iš JAV, sakė jų antplūdžio nepajutę, internetu įsigytus daiktus iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą vežančių įmonių atstovai sako, kad žmonių į juos kreipiasi daugiau nei anksčiau.

Prekių, siuntų vežimu iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą užsiimančios UAB „Gerviva“ darbuotoja Agnė pasakojo, jog paskelbus išpardavimus jų įmonės klientų padaugėjo apie 20 – 30 proc., o artėjant šventėms jų paslaugomis besinaudojančių žmonių skaičius išaugo bene dvigubai. „Klientų suaktyvėjimas ypač buvo juntamas prieš šventes, maždaug nuo gruodžio 10 d., - ji sakė, jog įmonė klientų nepraranda. - Jeigu ne viena, tai kita parduotuvė pradeda išpardavimą. Mes turime nuolatinių klientų, kurie vienu ar kitu atveju visada siunčiasi prekes.“ Pasak įmonės darbuotojos, dažniausiai žmonės įsigyja techniką, drabužius bei avalynę.

Taip pat iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą prekes pristatančios įmonės „Rytman“ įkūrėjas Matas Rogulis pajuto, kad žmonės perka didesniais kiekiais. „Anksčiau galvodavo, ar tikrai reikia, o dabar pamato tokias kainas, ypač planšečių, įvairių mobiliųjų telefonų, tai tikrai perka daug neskaičiuodami“, - sakė jis. M. Rogulis kalbėjo, jog didžiausią klientų susidomėjimą pajunta prieš Kalėdas, „Black Friday“ išpardavimų metu. Pasak jo, įmonės paslaugos klientams reikalingos, kai parduotuvės kai kurių prekių nepristato į Lietuvą. Jis teigė, kad dažniausiai perkamos prekės – įvairi elektronika, telefonai, planšetiniai kompiuteriai, kvepalai, drabužiai. „Pas mus yra ir tokių klientų, kurie užsisakinėja ir kavą, ir saldainius“, - sakė jis.

Lietuvoje išpardavimų mažiau

Lietuvoje internetinės parduotuvės išpardavimams sausio mėnesį didelio dėmesio neteikia. Pasiteiravus apie tai, ar po švenčių pirkėjai gali tikėtis papildomų nuolaidų, teigiamai atsakė tik vienas iš trijų virtualių parduotuvių atstovų. Pasak kitų, nuolaidos klientams yra siūlomos nuolatos. „Šiuo metu išskirtinių nuolaidų pas mus nėra, nuolaidos yra visą laiką“, - sakė Patinka.lt atstovė Rasa. Ji teigė, kad parduotuvė kol kas stipriai nepajuto ir po švenčių sumažėjusio pirkėjų dėmesio.

Prekyba internetu
Pirk.lt darbuotoja Elena taip pat sakė, kad nuolaidas taiko nuolat. Pritaikius nuolaidas, pirkėjų skaičius išauga apie 20 – 30 proc., tačiau daug kas priklauso nuo siūlomos prekės. Parduotuvės atstovės manymu, ir realios parduotuvės sausio išpardavimams dėmesio skiria mažiau: „Tose realiose irgi būna – prieš Kalėdas, po Kalėdų, prieš Valentino dieną, po Valentino dienos, realiai tai jau pasidarė kaip ir nuolatinis išpardavimas“.

Tuo metu Varle.lt išpardavimus sausį žada skelbti, tą daryti jie planuoja jau kitą savaitę – šiuo metu parduotuvės atstovai derasi su tiekėjais. „Gamintojai, tiekėjai, kurie blogai susiplanavo (pardavimus per metus - DELFI) inicijuoja išpardavimus. Jie prekes atiduoda už daug geresnes kainas ir Lietuvoje irgi taip pat yra“, - sakė Varle.lt darbuotojas Marius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (271)