Kitos įmonių dalyvavimo konferencijose bei parodose priežastys – įvaizdžio bei reputacijos kūrimas (38,1 proc.), produktų bei paslaugų pristatymas (37,3 proc.), darbuotojų motyvavimas (28,6 proc.). Paskutinė dalyvavimo priežastis – tiesioginiai pardavimai, dėl jų konferencijas ir parodas renkasi tik 19 proc. tyrime dalyvavusių kompanijų.

„Kaip rodo tyrimo rezultatai, konferencijos ir parodos verslui padeda daugeliu aspektų. Pastaruoju metu stebime ženklų šių paslaugų paklausos augimą. Tam, be abejo, daug įtakos turi ir iš Europos Sąjungos fondų įsisavinamos lėšos. Kita pastarojo laikotarpio tendencija – didesni kokybės reikalavimai. Turinčios dalyvavimo konferencijose bei parodose patirtį, įmonės tampa išrankesnės ir kokybei kreipia vis didesnį dėmesį“, - sakė „Litexpo“ direktorius Darius Aleknavičius.

Savireklamos ir žinomumo didinimo tikslais konferencijose dažniausiai dalyvavo maisto perdirbimo, prekybos ir gamybos įmonės (56,5 proc.) bei farmacijos kompanijos (60 proc.). Konferencijas, kaip paslaugų bei produktų pristatymo įrankį, dažniausiai naudojo farmacininkai (86,7 proc.) bei plataus vartojimo prekių pardavėjai. Tarp norinčių sužinoti naujoves – transporto verslo atstovai (74,1) ir farmacijos kompanijos (73,3).

Tuo tarpu darbuotojų mokymų tikslai į konferencijas ir parodas dažniausiai vedė maisto perdirbimo, prekybos ir gamybos įmones (65,2 proc.). Šios srities įmonės dažniausiai konferencijas naudojo ir kaip darbuotojų motyvavimo priemones (39,1 proc.), tą darė ir didelė dalis farmacijos verslo atstovų (40 proc.). Šių dviejų segmentų atstovai dažniausiai per konferencijų salių slenksčius žengė ir norėdami užmegzti naujas pažintis. Tai darė 80 proc. farmacijos ir 65,2 maisto perdirbimo verslo atstovų.

„Tyrimo metu pastebėjome, kad aktyviausiai dalyvavimo konferencijose ir parodose tikslus kėlė gamybos sektoriaus įmonės. Apskritai galima pastebėti, kad šio segmento kompanijos konferencijose ir seminaruose dalyvavo kiek aktyviau nei prekybos ir paslaugų verslą atstovaujančios bendrovės. Taip pat pastebimas didelis farmacijos kompanijų aktyvumas“, - pažymėjo D. Aleknavičius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)