„SEB save pristato kaip vieną iš rinkos lyderių ir viešai pasisako už el. komercijos aplinkos Lietuvoje gerinimą, todėl banko atstovų neigiami komentarai dėl bendrovės „Imk.Lt”, pradėjusios kalbėti apie visoms Lietuvos el. parduotuvėms aktualią temą, veiksmų, nedaro garbės nei banko atstovams, nei pačiam bankui“, – teigė „Open24“ direktorius Martynas Tinfavičius.

Pasak „Open24“ vadovo, „Imk.lt” tik įgarsino vieną didžiausių el. komercijos plėtros trukdžių – dviprasmišką bankų poziciją, stabdančią el. prekybos plėtrą.

„Vienas iš esminių klausimų Lietuvos el. prekyboje – tai aiškus ir skaidrus el. atsiskaitymų algoritmas, įtvirtinantis įkainių „lubas“ el. parduotuvėse. Tokiu atveju būtų sąžininga jas diferencijuoti pagal apyvartos dydį, prekybos segmento specifiką (pavyzdžiui, siejant su toje rinkos dalyje nusistovėjusiomis pelno maržomis), kitus objektyvius parametrus. Tai leistų išvengti „Imk.lt” situacijų, kai esminę kliūtį, trukdančią prekybos plėtrai, bandantis panaikinti prekybininkas vadinamas neva klaidinančiu klientus“, – sakė M.Tinfavičius.

Anksčiau SEB bankas teigė, kad konkrečiam klientui taikomų įkainių negali komentuoti ir pateikė bendrą poziciją dėl mokėjimo sistemos įkainių taikymo.

„Bankas suteikia galimybę įmonėms įsidiegti mokėjimo sistemą „Bank Link“ už nustatytą standartinį įkainį. Šis įkainis gali būti keičiamas atsižvelgiant į prekybos internetu aktyvumą, veiklos pobūdį, naudojimąsi kitomis banko paslaugomis.

Šiandien tikrai turime įmonių, kurioms taikome mažesnius įkainius, kadangi į šios paslaugos teikimą žiūrime kaip į dviejų verslo subjektų partnerystę. Ji turi būti naudinga abiems pusėms – „Bank Link“ paslaugą užsisakiusiai įmonei atsiveria galimybė pritraukti visus mūsų banko klientus, kurie naudojasi elektroninės bankininkystės paslaugomis. Kita vertus, jeigu įmonė interneto prekyboje yra aktyvi, jos paslaugas ar prekes perka daug banko klientų, tokioms įmonėms mes galime pasiūlyti geresnes sąlygas.

SEB bankas negali komentuoti konkrečiam klientui taikomų įkainių dydžio, nes įkainiai yra nustatomi dvišalėje sutartyje. Kalbant apie jūsų minimą atvejį (čia turima omenyje „Imk.lt" atvejis - red. past.), manome, kad yra nekorektiška taikyti papildomą antkainį prekėms ar paslaugoms priklausomai nuo to, kokiu banku naudojasi vartotojas, mokėdamas už prekę ar paslaugą. Perkantys interneto parduotuvėje asmenys gali susidaryti klaidingą įspūdį, kad naudojantis vienu banku neva atsiranda papildomas mokestis, o kitais atvejais papildomo mokesčio nėra. Taip pat gali susidaryti vaizdas, kad vartotojas yra baudžiamas, kad jis yra SEB banko klientas’, rašoma banko komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)