Produkcijos su „Audimo“ prekiniu ženklu pardavimai 2004 m. šoktelėjo 11,5 proc. iki 17,04 mln.litų.

„Gerus šių metų rezultatus lėmė investicijos į naujas gamybos technologijas, inovatyvūs sprendimai kuriant ir gaminant sudėtingesnius produktus bei naujų sporto aprangos segmentų pateikimas rinkai. Apyvartos augimą taip pat skatino planinga „Audimo“ parduotuvių tinklo plėtra Baltijos valstybėse ir kasmet vis labiau įsitvirtinantis užsienio rinkose mūsų prekinis ženklas.“ – sakė „Audimo“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. Pasak jo, pernai „Audimas“ iš viso į skirtingus projektus investavo apie 4,1 mln. litų.

„Audimas“ ir šiais metais didžiausią dėmesį ketina skirti naujausių technologijų diegimui. Į pažangiausias aprangos kūrimo ir gamybos technologijas bei dizaino centrą bendrovė planuoja investuoti 17,2 milijonų litų. Didesniąją dalį – 10 mln. litų – šiam projektui „Audimas“ skirs iš savo lėšų, o likusiai sieks ES paramos. Įgyvendinus šį investicinį projektą, bendrovė tikisi ženkliai padidinti pardavimus ir eksporto apimtis - per ketverius metus bendrovės sporto aprangos pardavimai išaugtų 62 proc., o eksporto apimtis iki 2009 m. padidėtų net 73 procentais. Per 2004 metus bendrovė eksportavo produkcijos už 66,9 milijonus litų – 13 proc. daugiau nei 2003 metais.

Planuojamos investicijos taip pat padidintų užimtumą drabužių gamybos sektoriuje. Šiuo metu „Audimas“ yra subūręs daugiau kaip 40 regioninių SVV tekstilės įmonių su 1200 darbuotojų, kurios teikia įvairias paslaugas bendrovei. Projekto įgyvendinimas leistų padidinti subrangovų skaičių regionuose iki 60 SVV įmonių, taip pat išlaikyti visas dabartines 670 „Audimo“ darbo vietų ir įsteigti naujų.

„Audimas“ prognozuoja, kad 2005 metais bendrovės pardavimai turėtų išaugti iki 90 mln. litų arba 9,5 procento. Bendrovė planuoja ir toliau aktyviai bendradarbiauti su dabartiniais užsienio partneriais ir stiprinti „Audimo“ prekinį ženklą ES šalių rinkose. Per 2005 m. ketinama mūsų šalyje atidaryti dar vieną „Audimo“ parduotuvę, didinti pardavimus per partnerius ir savo tiklą Latvijoje ir Estijoje bei pradėti tiekti aprangą į Lenkiją ir Ukrainą. Krepšinio apranga „Orange Virus“ šiemet turėtų pasiekti Ispanijos, Lenkijos ir Ukrainos rinkas.

Bendrovė eksportuoja aprangą į Vokietiją, Švediją, Didžiąją Britaniją, Olandiją, Ispaniją ir į kitas šalis. Aprangą su savo prekiniu ženklu „Audimas“ parduoda visose Baltijos šalyse, jose veikia 18 bendrovės parduotuvių. Dvi parduotuves bendrovė yra atidariusi Estijoje ir tris Latvijoje, likusios veikia Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją