„Gyventojų požiūrio į verslą prieš ketverius metus ir dabar palyginimas atskleidžia, kad Lietuvos verslą gyventojai vertina įtariau, jam sudėtinga įgyti pasitikėjimą. Faktas, kad žmonės skuba pripažinti verslą kaltu vos tik atsakingos institucijos imasi veiksmų, patvirtina ne tik bendrą nepasitikėjimą, tačiau ir bendrovių reputacijos problemas. Gyventojai vertina ir susidaro nuomonę pagal įvairius aspektus, tad svarbu ir bendrovės veikla, ir jos komunikacija“, - sako ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ vykdančioji partnerė Lina Venskaitytė.

Tyrimo rezultatai taip pat atskleidė, kad Lietuvos gyventojai skeptiškai vertina verslo požiūrį į darbuotojus. 70 proc. gyventojų mano, kad verslas Lietuvoje siekia pelno nepaisydamas darbuotojų poreikių ir gerovės. Su tokiu teiginiu visiškai nesutinka tik 2 proc. gyventojų. Per ketverius metus manančių, kad verslas siekia pelno nepaisydamas darbuotojų poreikių ir gerovės padaugėjo 14 procentinių punktų.

2012 m. tyrimą apie Lietuvos gyventojų pasitikėjimą verslu ryšių su visuomene agentūros „Nova media“ užsakymu atliko tyrimų bendrovė „Rait“. Iš viso apklausti 1038 gyventojai, kurių amžius nuo 15 iki 74 metų.

2008 m. tyrimą apie Lietuvos gyventojų pasitikėjimą verslu atliko tyrimų bendrovė „TNS Gallup“. Viso buvo apklausta 1016 respondentų, kurių amžius nuo 15 iki 74 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)