Investicijos dar neatsipirko

Prekybos ir pramogų centro „Ozas“ direktorė Inga Navickaitė sakė, jog planų, kad investicijos atsipirks vos per trejus metus savininkai ir valdymo bendrovė neturėjo. „Tai yra ilgalaikė investicija ir būtų naivu tikėtis, kad ji atsipirks po dviejų ar trejų metų, tuo labiau, kai startavo krizės metu. Be abejo, kiekvienas investuotojas tokio dydžio investicijų atsipirkimą skaičiuoja tikrai ilgą laiką. Tiek mūsų įmonės, tiek savininkai visuomet į projektus žiūri iš ilgalaikės perspektyvos“, - sakė I. Navickaitė.

Nors prognozuoti, kada prekybos centras pradės dirbti pelningai, I. Navickaitė nesiėmė, tiek lankytojų skaičius, tiek nuomininkų apyvarta per šiuos metus augo: „Pastaruoju metu tiek apyvartų, tiek lankytojų prasme augame daugiau nei pagrindiniai konkurentai. Vien tik per šių metų pusmetį nuomininkų apyvartos išaugo daugiau nei 30 proc., o nuo atidarymo – dvigubai”.

Iš viso per trejus metus prekybos ir pramogų centre „Ozas“ apsilankė apie 15 mln. žmonių. Pasak prekybos centro atstovų, lankytojų srautas išaugo daugiau nei 50 proc. „Vidutinis pirkinių krepšelis – 470 litų. Per išpardavimus vasario, liepos mėnesiais jis išauga dar papildomai dešimt procentų ir siekia apie 516 litų“, - apie pirkėjų išlaidas sakė I. Navickaitė.

Ji kalbėjo, kad daugėja ir norinčių prekybos centre atidaryti parduotuves. „Jei 2009 m. pasiūla viršijo paklausą, tai šiuo metu norinčių išsinuomoti patalpas mūsų prekybos centre daugiau nei laisvų plotų“, - kalbėjo I. Navickaitė.

Šiuo metu sėkmingiausia prekybos centre veikė maisto prekių sektorius. „Galėčiau paminėti, kad šiuo metu apyvarta labiausiai augo prekybos maistu sektoriuje. „Prismos“ ir kitų maisto prekių parduotuvių augimas sudarė beveik 50 proc.”, - sakė I. Navickaitė.

Prekybos centrą pamėgo baltarusiai

Inga Navickaitė
Tarp 15 tūkst. centre kasdien (iki 18 – 22 tūkst. žmonių savaitgaliais) apsilankančių žmonių – ne tik vilniečiai, bet ir pirkėjai iš kitų Lietuvos miestų bei užsienio šalių. Ypač susidomėję prekybos centro pasiūla yra ir Baltarusijos piliečiai.

„Atvyksta ir iš kitų šalių, bet baltarusiai sudaro ženkliąją dalį – apie 90 proc. lankytojų iš kitų šalių. - sakė I. Navickaitė. - Jie sudaro apie 6 proc. mūsų bendros apyvartos, bet tai yra tik deklaruojamos apyvartos. Be abejo, dar yra tokių Baltarusijos pirkėjų, kurie neateina susigrąžinti mokesčių, taigi spėjame, kad apyvarta galėtų būti iki 8 proc.”

Iš viso svečiai iš Baltarusijos, Latvijos ir Rusijos sudaro apie 10 proc. „Ozo” lankytojų.

Dėl „H&M“ atsakymo dar neturi

I. Navickaitė sakė, kad ateityje prekybos centras turėtų pasipildyti ir naujomis parduotuvėmis. „Vyksta derybos su Vokietijos, Ispanijos Prancūzijos, Didžiosios Britanijos bei Italijos drabužių mažmeninės prekybos tinklais bei prekių ženklų savininkais“, - sakė ji. Vis dėl to, pasakyti, ar „Oze“ atsidarys ir Lietuvoje veiksianti „H& M“ parduotuvė, moteris sakė vis dar negalinti. „Derybos tęsiasi ir labai tikiu, kad artimiausiu metu galėsime pranešti džiugias naujienas“, - teigė I. Navickaitė.

DELFI primena, kad prekybos centras „Ozas“ duris pirkėjams atvėrė prieš trejus metus. Projektą plėtoja bendrovė „ECE Projektmanagement Vilnius”. Šiuo metu prekybos centre veikia daugiau kaip 180 parduotuvių, 20 restoranų ir kavinių, kino teatras ir šeimos pramogų parkas. Bendrovė „ECE“, atsakingai už prekybos ir pramogų centrą „Ozas“, valdo 183 centrus ir veikia šešiolikoje šalių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)