"Tai mūsų pirmas žingsnis Skandinavijos rinkoje. Kadangi Lietuvoje grūdų kaina ir gamybos išlaidos mažesnės už suomių, lietuviški produktai ten bus konkurencingi", - sakė "Malsenos" generalinis direktorius Mindaugas Gedvilas.

Pasak jo, per šiuos metus bendrovė suomiams miltų su skandinavų prekės ženklu "Euroshopper" parduos už maždaug 0,5 mln. litų.

"Kol kas tai nėra dideli užsakymai, tačiau manau, kad netrukus sulauksime ir kitų Suomijos prekybos tinklų dėmesio. Konkuruoti Skandinavijoje esame pasirengę", - sakė M.Gedvilas.

"Malsenos" pardavimai pernai išaugo 40,7 proc. iki 105,5 mln. litų. 2003 metais įmonės apyvarta buvo 75 mln. litų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją