Skrydis ir savaitės poilsis prie Viduržemio jūros, kelionė autobusu į Prancūziją ar Baltarusiją, kelių dienų išvyka keltu. Tokių pasiūlymų grupinio pardavimo portaluose gali išvysti kasdien.

„Turizmo įstatyme aiškiai nustatyta, kas yra paslaugos teikėjas. Keliones parduodantys portalai veikia kaip kelionių agentūros, tačiau jų atsakomybė neaiški. Juk jie neturi leidimo verstis tokia veikla ir draudimo”, – vardijo kelionių agentūros „Baltic Travel Service” vadovas Raimondas Ušeckas.

„Cherry Media Group” Baltijos šalyse valdomuose grupinių pirkimų portaluose reklamuojami kelialapiai sudaro apie 5 proc. visų pasiūlymų.

„Tardamiesi dėl pasiūlymų reklamavimo per mūsų portalus visuomet paprašome kelionių organizatorių pateikti daugybę dokumentų. Stengiamės reklamuoti tik tų organizatorių, kurie turi teisę parduoti jas Lietuvoje, paslaugas”, – sakė „Cherry Media Group” vadovas Aldas Kirvaitis.

Kad kelionių pasiūlymai – paklausi prekė grupinio pardavimo portaluose, patvirtino ir svetainės kartu.lt atstovas Artūras Mizeras. Vienu metu šis portalas siūlo 6–10 kelionių ir ketina didinti tokių pasiūlymų skaičių.

Pasak Valstybinio turizmo departamento atstovų, portalas tėra paslaugos reklamuotojas ir tarpininkas, surinkęs ir pervedęs pinigus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)