Pasak bendrovės rinkodaros direktorės Giedrės Plačiakytės, įmonė prieš kelerius metus užsibrėžė atsisakyti pigių, tik darbo jėgos reikalaujančių užsakymų, o savo rinkodaros veiklą nukreipė pirkėjų, atstovaujančių garsiems prekės ženklams, pritraukimui.
"Sėkmingai pasirinkta rinkodaros strategija ir aktyvi veikla leido suformuoti patikimų klientų ratą, pasirašyti ilgalaikes gamybos sutartis ir užsitikrinti stabilią padėtį rinkoje", - sakė G. Plačiakytė.
"Vilkmos" vadovės teigimu, didelę reikšmę gerėjantiems įmonės rezultatams turėjo ir pusantrų metų užtrukęs, neseniai baigtas, gamybos valdymo sistemos reorganizavimo projektas, leidęs gerokai padidinti darbo našumą ir pagerinti produkcijos kokybę.
"Vilkmai" šiuo metu pats sezono įkarštis. Per sausio mėnesį Ukmergės bendrovė pagamino ir pardavė produkcijos už 1,8 mln. litų - 50 proc. daugiau negu 2004-ųjų sausio mėnesį.
Pagrindiniai "Vilkmos" akcininkai - Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas, valdantis 49 proc. akcijų, bei "Scandinavian Baltic Development" (43,37 proc.).